Idag har jag mått ganska bra vilket känns SÅ SKÖNT!!! Inte varit bortskämd med det sista tiden direkt. Spenderat dagen i Skövde där vi firade syrrans 36- årsdag. Hon fyllde på nyårsafton. De bjöd på hasselbackspotatis (min absoluta favoritpotatis), kött och hemgjord aioli. Så himla gott :) Till dessert blev det kolapannacotta med chokladmousse, apelsinfile'er och krossade kex. Heaven 😋 Innan mörkret lade sig så gick vi ut en sväng i snön. Här hemma är det ingen snö men i Skövde va det en hel del vilket va så vackert! Otto gillade verkligen att sopa bort snö från rutschkanan 😂 Han asgarvade åt sig själv 💙💙 Äkta glädje!
Anna

Kul😊 du verkar umgås mycket med din syster och hennes familj. Känner du dig som en i familjen eller blir du lätt utanför? Svårt att förklara men när jag var ensam så kände jag mig alltid som tredje hjulet när jag var hos andra som hade egen familj.

Svar: Blivit mer nu när hon varit mammaledig. Utanför vet jag inte men känner mig lite "udda". Som den "ensamma".
Ida

Lars Gustafsson

Gott att du verkar ha ljuset med dig här. Lille Otto verkar stortrivas Vilken härlig kille du har. Du kommer snart att gå mot bättring. Bara du får rätta doser av nedtrappning av mediciner och får rätt person som du känner förtroende för viktigt så att du kan bearbeta dina känslor med hjälp av rätt person. Jag tror stenhårt på dig 🙆💖💚👍👍👍👍

Svar: Ja det va skönt! Det är min systers son så inte min son. Men han är supersöt 😍Tack snälla!
Ida

Camilla

Skönt att höra att du mår lite bättre nu,hoppas att det håller i sig.
Otto är ju bara för söt 😍
Kramar

Svar: Ja jag hoppas det men vågar inte tro det. Ja visst är han 😍 kram
Ida

Matilda Berlin

Men mums vad gott! Och guuu vilka söta bilder!! Världens sötnöt ju <33

Svar: Mmm så gott!! Ja han är en godbit ❤
Ida

Jessica Högberg

Ha ha, det är verkligen äkta glädje när dom små skrattar åt sej själva...

Svar: Ja underbart 😃
Ida

Rebecca

Vilka superhärliga, vintriga bilder. Jag önskar verkligen att det blir fler dagar då du får må bättre framöver. Kram

Svar: Tusen tack 😃 Hoppas jag med!
Ida

Anonym

Så gott ❤ gillar inte frukt men chokladpudding är alltid gott och gärna med en klick grädde till. Hade glömt bort denna 80tals klassiker men tack vare dig så blir det till att damma av den😊 att höra andras favoriter är alltid intressant. Själv älskar jag potatisgratäng. Då du bor ensam tar du dig ändå tid att laga mat och mysa till det? Typ göra hasselback eller gratänger och avsluta med typ kladdkaka osv?

Svar: Nej jag orkar sällan laga god mat :( Blir nåt enkelt halvfärdigt typ. Men njuter alltid av fika till kaffet ☺ choklad el kaka.
Ida

Maria

Så mysigt med en dag tillsammans med din syster och systerson :) Superfina bilder på lille Otto <3

Svar: Ja det va mysigt! Ja han är så söt :)
Ida

Nathalie

Vad skönt att du börjar må lite bättre! ❤️ Otto är ju bara för go ❤️

Svar: Ja jätteskönt! Men kan komma tillbaka när som helst.. Ja han är allt go 😍
Ida

Anonym

Våga tro på att det kan bli bättre. Och hålla i sig. Om du går och väntar på att det kommer att bli värre så ställer du ju in dig på det. Jag är precis likadan så jag vet hur negativt det blir.

Anonym

Våga tro på att det kan bli bättre. Och hålla i sig. Om du går och väntar på att det kommer att bli värre så ställer du ju in dig på det. Jag är precis likadan så jag vet hur negativt det blir.

Svar: Ja jag ska försöka ☺
Ida

Anonym

Barn är bara för underbara ❤ ibland är man bara såå trött på vardagspusslet med allt vad det innebär. Men när man har stunder som dessa värmer mammahjärtat lite extra❤

Svar: Ja verkligen! Alla stunder är ju inte som dessa haha 😂 mycket skrik och tårar oxå men dessa stunder väger upp!
Ida

Netti Starby

Så himla söt och skönt att du mådde bättre! <3 Kramis

Svar: Ja han är så söt!! Mm verkligen skönt ♡♡
Ida

linda

vilka härliga bilder, & va gott det där såg ut!

Svar: Ja det va en fin dag 😊
Ida

Tisa

Alltså hur söt får man bli. Fina bilder! :)

Svar: Supersöt :-)
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress