Hej på er!
Sjukstugan fortsätter... Halsen känns lite bättre så hoppas må bra snart. Blir inget häng med syrran ikväll och imorgon då jag inte orkar och hon och Otto är rädda för att bli smittade så här innan jul. Förstår dem. Vi har bestämt att jag ska sova över en annan kväll då hennes sambo är hemma så syrran o jag kan åka iväg och äta hotellfrukost på morgonen :-) Längtar!!! Finns inget godare än hotellfrukost :-D
Foto: Knistad Herrgård
Men värst just nu är massa andra konstiga symptom jag har. Mina ben viker sig, jag har yrsel, är ostadig, mår illa, gråter HELA tiden, är supertrött och känner mig "borta". Jag blir så rädd när jag mår såhär. Rädd att det aldrig ska gå över. Vet inte om det kan bero på att jag höjt dosen på min medicin mot smärtan. Höjde i onsdags så det kan ju bero på det... Vill bara det ska gå över. Kan knappt gå ut för känns som jag ska trilla ihop. Jävligt obehagligt. Hoppas detta släpper för annars måste jag sluta med medicinen för så här kan jag inte må. Ska höja dosen igen på onsdag men vete fan om jag kommer göra det för vill må hyfsat på jul.
 
Jag blir så trött. Trött på att aldrig få må helt bra. Och kom inte och säg att jag ska tänka positivt nu för det fungerar inte i dagsläget. Är trött på att ständigt ha värk, att kämpa mot anorexin, att stå ut med massa biverkningar och nu vara febrig och sjuk också. Det blir för mycket. Orkar inte hålla ihop utan brister ut i gråt. Känner mig så jävla ensam. Önskar ibland att jag bodde ihop med nån. En vän, partner, syster eller i ett kollektiv. Samtidigt är jag i stort behov av egentid.
 
Ska skingra tankarna med dubbelavsnitt av "Lailaland" nu. Samt kaffe och pepparkakor (snart ätit upp hela burken...ooops!).  Borde försöka gå ut o röra på mig lite så blodcirkulationen i ryggen kommer igång så smärtan avtar lite iaf.
 
Stor kram på er <3
Alice

Krya på dig!

Svar: Tack!
Ida

Emma Engström

Usch, usch! Ta hand om dig vännen <3

Svar: Tack snälla!
Ida

Camilla

Fy din stackare :/ aldrig får du må bra. Känns det bättre med smärtan när du äter medicinen eller är det för tidigt att säga?
Krya på dig <3

Svar: För tidigt att säga. Äter bara 200mg per dag och behöver upp i minst 600mg per dag för att det ska ge effekt. Mår redan piss av medicinen så kommer nog få sluta 😔
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress