Herrejävlar vilken urladdning det blev! Pratar om vädret. Från ingenstans började det storma, blixtrarna haglade, det vräkte ner regn och hagel! Temperaturen sjönk till bara sju grader på någon minut. Helt galet! Va riktigt otäckt faktiskt. Alla stolar på gården flög iväg och det kändes som en befann sig i stormens öga. Haglade stora isklumpar och det blev översvämningar. Galet väder!
Nu ikväll hälsade jag på mamma och massa äpplen hade blåst ned i hennes trädgård så jag gjorde en äpplekaka av dem 😊 Nu har jag tänt ljus och druckit te för första gången på ett halvår typ. Riktigt mysigt! Hoppas ni har det fint ❤
Camilla

Jag såg på nyheterna från Lidköping och dom visa ovädret ni fick. Det var inte lite hagel! Jösses!

Svar: Nej sjuka mängder! Läskigt va det. Tur jag va inne..
Ida

Matilda Berlin

Men whaaaat?? Det är ju verkligen helt sjukt!! Själv öppnade sig himlen här precis när jag skulle cykla hem från jobbet inatt. Jag skojar inte när jag säger att till och med mina underkläder var dyblöta, haha! Kram <3

Svar: Ja heelt galet!!! Usch vilken otur du hade... Galet med såna skurar!
Ida

Anonym

Äppelkaka är så himla gott 😘 mot hösten brukar jag alltid göra några st varje vecka, får liksom inte nog av den❤ sen givetvis mängder av vaniljsås och vaniljvisp till❤

Svar: Ja det är nog min favoritkaka/paj :-) Vaniljvisp ska det va! Mums!
Ida

Anonym

Ja, äppelkaka är en given favorit❤ även fast jag älskar smulpaj minst lika mycket. Så enkla och snabba att göra och sen blir det alltid bra resultat. Tycker de väcker goda minnen på nått sätt, som när man som 10åring slängde ihop en paj och överraskade föräldrarna med när de kom hem från jobbet,eller på alla kalasen. Och så nu när man som 30 åring firar in alla semestrar och årstider. Det är nog min
Favvostund att äta lite hembakt med familj och sambo ❤kramar

Svar: Ja det är väldigt gott och enkelt 😊 Mysigt att fika med nära och kära 🌹
Ida

Ines

Oj vad obehagligt med storm, men mysigt att baka! Äppelkaka är såå gott!<3 Kram

Svar: Ja det va riktigt läskigt! Ja det är såå gott 😀
Ida

Therese

Åh vad god kakan ser ut!

Svar: Ja det är så gott med äpplekaka :-)
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress