Hänt mycket idag. Är så fruktansvärt ledsen 😢 Orkar inte skriva om det just nu så tänkte dela med mig av ett recept jag hittade på bloggen myhappydays. Ett recept på fisksoppa med saffran i. Jag ÄLSKAR alla former av saffran i både bakverk och mat och godis. Speciellt gott tillsammans med fisk. Nu när hösten är på ingång så passar det utmärkt med soppor. Ett gott bröd till (helst hembakt) och middagen/lunchen är komplett 😋 Gillar ni saffran i mat? Vad är er favoritsoppa? Fisksoppa med saffran är på min topp tre lista. Även blomkål/broccolisoppa, gul ärtsoppa och gulaschsoppa är favoriter.
Matilda Berlin

Men åhh vad gott det lät!! TACK för tipset finaste <3

Svar: Det får ni laga när ni kommer hem från New York 😃
Ida

Camilla

Jag har lagat den soppan några gånger och den är så god ☺️ Älskar också saffran. Jag tänker på dig efter allt tragiskt som händer ❤️❤️ Kram

Svar: Ja det är så gott med saffran :-) Tack vännen <3
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress