27 april 2018

Mys med Hugo

Allmänt

Mår fortfarande inte toppen men har iaf passat Hugo idag mellan 11 och 15. Första gången så vi va nog lite nervösa båda två men det gick fint 😍 Jag va i deras hus och höll honom sällskap och så va vi ute i skogen en sväng innan regnet kom. Han är så söt! Fotade en blombukett de hade ståendes på deras bord. Älskar vasen och blommorna så mycket! Skulle vilja ha buketter med färska blommor här hemma men får prioritera annat. Har ni blommor i vas inne? Trycker en blir så glad av att ha blommor inne 😍
Min helg blir nog lugn. Ska kurera mig. Kanske hälsa på syrran och Otto om han mår bättre. Tar det som det kommer. Nu lets dance och godis 😋 Ha en skön kväll! Kram
Maria

Vad kul att det gick bra med Hugo, och så söt han är :) Jag brukar köpa hem en bukett med blommor ibland, det måste man unna sig tycker jag. Senast så köpte jag nejlikor och de stod sig i två veckor innan det var dags att slänga dom :)

Svar: Åh va härligt att du unnar dig det :-) Nejlikor är såå vackra!! Önskar jag hade en trädgård att plocka blommor från :-) Kram
Ida

Matilda Berlin

Men guuu vad mysigt!! Har en dröm om att alltid ha färska blommor hemma, men studentbudgeten tillåter inte riktigt det haha! Så jag köpte faktiskt plasttulpaner från Rusta för ett år sen. Inte helt samma sak, men definitivt bra nog. Stort tips ;) Kram finaste <3

Svar: Nej man får ju prioritera annat när ens ekonomi är skral. Men plast fungerar ju alltid :-) Slipper vattna ;-) Kram fina <3
Ida

Nathalie

Jag köper blommor ibland när de är nedsatta :P Annars blir det för dyrt tycker jag för de flesta står sig ju inte särskilt länge. Söt Hugo är! <3
KRAM

Svar: Ja det är dyrt och de vissnar snabbt tyvärr:/ Ja han är söt 😍😍
Ida

Johanna Ahlsten

Älskar snittblommor, men enda gångerna vi kostat på oss att köpa det till oss själva har varit inför lägenhetsvisningar 😂

Svar: Haha 😂
Ida

ninna

Gulliga Hugo som alltid! blommor blir det på balkogen inne har endast plastblommor. men visst piggar de upp. ha en bra helg och början på mai! du är stark!

Svar: Som alltid? Första gången jag passade honom. Jag vill helst ha färska blommor. Plast känns så plastigt haha
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress