Titta vad jag hittade i ett dike igår 😃 Verkligen ett vårtecken!
Isen har smält så sjön är inte frusen längre. Snart dags för ett dopp kanske 😉
Camilla

Äntligen går det åt rätt håll 😊 väldigt kallt på nätterna än bara. Ja du som brukar ta första doppet tidigt så är det nog dags snart :) kram

Svar: Ja många minus på nätterna än... Ska bli varmare senare i veckan ☺ Haha ja men är så rädd att bli sjuk numera så avvaktar nog ett tag 😉
Ida

Maria

Ja nu får man väl säga att det är vår när tussilagon har kommit :) Jag har inte badat i Vänern på många år, och det är väl inte troligt att jag gör det i år heller. Vill ha saltvatten när jag ska bada. Är väl bortskämd med salta bad då jag alltid var på kusten om somrarna förr :) Superfina bilder!!

Svar: Ja verkligen 😊 men inte rent meteorologiskt vår än pga de kalla nätterna. Jag hatar saltvatten haha! Så klibbigt! Älskar sötvattenssjöar 😊 Tack snälla!
Ida

Netti Starby

Åh vad roligt att du hittade vårtecken! :-D Kramis

Svar: Ja verkligen 😃
Ida

Matilda Berlin

Guuu vad underbart! Man kan ju verkligen inte bli något annat än glad i hjärtat när man ser det!! =) Kram finaste <33

Svar: Så underbart 😃 Kul om jag kan sprida lite hopp om våren 😍
Ida

Johanna Ahlsten

Hurra! Vad underbart! Inte sett någon tussilago här ännu, bara några små bleka snödroppar, men nu är väl våren förhoppningsvis på gång i alla fall!

Svar: Ja Tussilagon är ett tydligt vårtecken :-) Nu kommer våren!!!
Ida

Meg

YAY för vårtecken! ser underbart!

Svar: Ja underbart 😃
Ida

Linda

vackra bilder! :)

Svar: Tack :)
Ida

sarah

åh tusilago fina =) nu är det var =)

Svar: Ja nu är det äntligen vår 😃
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress