26 april 2018

En sån dag..

Allmänt

Idag är verkligen ingen bra dag. Haft ångest sedan jag slog upp ögonen i morse. Sov 10 timmar i natt. Är supertrött och känner mig matt och hängig. Noll energi! Är superstressad över hur jag ska orka med Hugo (pudeln jag ska börja passa) imorgon. Ska vara hos honom i fyra timmar. Hoppas verkligen jag mår bättre då. Tänkte hälsa på syrran och Otto men han har över 39 graders feber så vill inte åka dit. Samma med mamma, sjuk där också. Blir nog att sova en stund för mig nu. Om jag kan det med hjärtklappning och oro... Bjuder på några naturfotograf och hoppas kunna glädja någon 😍
ISA

Usch, avskyr att ha den där ångesten redan från start, då blir som allting ångestframkallande som i vanliga fall är no biggie. Men hörrdu, snart är dagen slut och imorgon är det nya tag! Hoppas du gjort saker du mår bra av idag och accepterat läget. Det kommer inte gå utför med måendet av en tyngre dag, även om iaf jag oroar mig för det när man är där! Förövrigt kanske du sovit för MYCKET?! Jag kan bli helt seg och orolig i själen av att sova mer än 8h typ. Ba en tanke. Kram <3

Svar: Ja verkligen hemskt att vakna med ångest! Försvann inte heller oavsett vad jag gjorde. Har fått feber så därför sovit mycket. Annars håller jag med om att en kan bli helt seg och nere av att sova för mycket. Ny dag imorgon 😚
Ida

Anonym

Har också jättemycket ångest idag så vi får kämpa på olika håll❤ har så mycket jag borde göra. inlämningar, böcker att läsa och egentligen borde man höra av sig till folk också men jag orkar ingenting....så frustrerande.

Svar: Usch va jobbigt 😔 Hatar sån press på en. Hoppas du får en lugn kväll ❤
Ida

Maria

Det kommer att gå jättebra imorgon ska du se. Att umgås med djur när man inte mår bra det är en jättebra medicin :) Sköt om dig! Kram

Svar: Ja det gick fint <3
Ida

Netti Starby

Nej fy vad jobbigt för dig med så mycket ångest. Hoppas att du mår bättre idag! <3 Kramis

Svar: Ja den ångesten är inte nådig... Stor kram och ha en fin dag <3
Ida

Matilda Berlin

Nej men fyyy! HATAR verkligen att vakna med ångest! Glöm inte bort att det är mänskligt och helt okej att ha dåliga dagar emellanåt. Men jag hoppas VERKLIGEN att det är bättre idag!! Skickar alla kramar till dig hjärtat <3

Svar: Ja fy fan!! Blir helt dränerad av skiten. Visst är det okej och helt naturligt att må dåligt emellanåt men varje dag är inte rimligt :-( Stor kram och tack för att du peppar <3
Ida

Ida

Morgon och kvällsångest är vidrigt, men ja det blir bättre ❤. Kram Mia

Svar: Ja verkligen hemskt! Har det varje morgon och eftermiddag i stort set... Kram <3
Ida

Johanna Ahlsten

Blä för ångest. Kram ❤️

Svar: Blä × 10000!!!!! Kram 😍
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress