Godmorgon fina läsare! Tack för ert stöd och pepp och era avtryck ni lämnar här på min blogg. Ert stöd betyder faktiskt väldigt mycket för mig. På riktigt. Vill att ni ska veta det ❤ Önskar att jag kunde träffa er irl och ta en fika och bara tjöta och ha de trevligt :) Igår va jag i Skövde hos syrran och Otto. Älskar att umgås med Otto 😍 Han skrattar så han kiknar emellanåt men har även ett jävla humör och är väldigt envis... Kanske ligger i släkten haha! Igår åkte vi till Aspö som ligger i Skövde där de har massa djur och lekplats och café mm. Otto va lite för liten men ändå spännande att kolla på grisar och kossor. Men mest intressant va det att spana in andra barn 😀 Han red för första gången igår. På en trähäst med syrrans sällskap! Vi tog en promenad i de vackra omgivningarna och det va magiskt! Stilla sjö full av näckrosor, skogsdoft, barn som badade och ungdomar som grillade. Blev en fin dag.
Bella

Och då kan jag inflika att jag mer än gärna hade hängt med på en fika med dig! Tyvärr bor jag i mellersta Sverige, men du verkar vara en superhärlig person!

Svar: Åh vore såå mysigt och kul att ses! Du verkar vara en underbar tjej verkligen! Du skulle kunna lära mig att sminka mig 😂 Var bor du?
Ida

Jenny

Hade också gärna träffats men bor alldeles för långt bort... fina bilder och söt han är den lille 😃Kram

Svar: Var bor du? Ja han är så söt 😃
Ida

Anonym

Va roligt för dig 😊 längtar du efter egna barn? Tror du att du i så fall kommer bilda din egen lilla familj eller känna det avlägset?

Svar: Har längtat efter egna barn i många år faktiskt. Antingen skaffar jag barn på egen hand (insemination el ivf) eller med nån partner om jag finner nån :) Känns avlägset men nåt jag kämpar för!
Ida

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Åh vad härligt det ser ut :)

Svar: Det var en fin dag 😀
Ida

Lina

h så mysigt och härligt det ser ut! :) Gå gärna in och ställ frågor till min frågestund, skulle betyda extremt mycket, kan vara allt från frågor om min vardag/ätstörning som jag kämpar för att bli frisk och fri ifrån till foto, ingen fråga är för dum, länkar inlägget här: http://nouw.com/linaahnberg/--fragestund---30501089

Svar: Ja det va härligt 😃 Absolut!
Ida

idategebos.blogg.se

Såå fin blogg! Kika gärna in på min :)

Svar: Tack!
Ida

ellen

Dina bilder är alltid så vackra! Och även jag hade såå gärna velat träffa dig och prata på riktigt men det vet du kanske redan vid det här laget;). Stor kram!

Svar: Åh tack 😃 Ja det vore så mysigt att ses 😊
Ida

Frida G Svensson

vilken idyll!

Svar: Jättefint där verkligen :)
Ida

Amanda

Ser så härligt ut<3

Svar: Va en härlig dag 😃
Ida

Johanna Utterberg

Låter som en härlig dag! :)

Svar: Det va det också 😍
Ida

Amanda CL

Helt molnfritt :D Vad mysigt!

Svar: Ja det va en fin dag :)
Ida

elin

Åh vilken sötis på sista bilden!<3

Svar: Ja han är så söt sååå!!!!
Ida

Linda

Så himla mysigt!!

Svar: Ja det va riktigt mysigt 😊
Ida

anneli

aw. alltså jag måste vara den enda som är rädd för både höns och grisar xD

Svar: Hahaha 😂 Nej det tror jag inte 😊
Ida

Jenny

Ida, jag bor i Kalmar så det är långt ner i landet haha ;) kram

Svar: Ja det är en bit...
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress