25 juni 2017

Kör över äs!

Allmänt

Mina känslor går verkligen upp och ner. Är inne i en period där jag gråter lätt och känner oerhört mycket. Tror det till viss del beror på att jag utmanar mig mer och försöker bryta mönster som inte tar mig framåt. Har brutit invanda destruktiva mönster idag och det är så jävla jobbigt men finns ju ingen annan väg att gå. Det går ALDRIG att må bra så länge man lyder äs röst. Går inte att kompromissa. Äs måste bli överkörd! I eftermiddags va jag hos mamma på fika. Hade önskat rabarberpaj med vaniljsås så det hade hon bakat ❤ Så gott!!! Hade en mysig stund med henne och hundarna. Turbo och Cleo överföll mig när jag kom. Så mycket kärlek ❤ Älskar dom!
Jenny

Paj är så gott 😍😍 du är så bra! Kram

Svar: Ja jättegott 😃 Tack så jättemycket!
Ida

Bella

Men gud vad gott med rabarberpaj! Önskar att min mor gillade att baka, då hade jag genast beställt en sådan ;) Grym är du!

Svar: Ja den va mums!! Haha du får baka en själv då ;) Tack snälla!
Ida

Louise

Mums va gott 😀

Svar: Ja verkligen!
Ida

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Det är så hemskt hur starka de där rösterna kan vara och som du säger så måste man köra över dem... Har kämpat själv med det i helgen med min ångest :/ Kram!

Svar: Ja det är sjukt jobbigt! Du är inte ensam ❤ Kramar
Ida

Anonym

Smulpaj är mumsigt alltså! Föredrar massa vaniljsås och mindre paj, så det blir riktigt geggigt ❤

Svar: Jag föredrar mycket paj o lite sås då jag inte gillar vaniljsås o vaniljkräm direkt :)
Ida

Amanda

Kl. 18.00 utses veckans bloggvinnare! Kolla och se om du vann! :)

ellen

Du är grym och så inspirerande ida!! och den där pajen hade jag inte tackat nej till;).

Svar: Åh tack fina du!!! Nej den satt fint den 😀
Ida

Camilla

Äppelpaj och vaniljsås som är så gott 😊 Lite paj med mycket sås ska det vara 😛
Kraam

Svar: Mycket paj och lite sås tycker jag då jag inte är förtjust i vaniljsås ;)
Ida

Ninna

Fortsätt att önska maträtter och träffa din mamma, fint! var det gott? ta all stöd du får. låt inte äs ta makten, du bestämmer vad du vill äta. kanske lättare när någon annan gjort/bestämt maten? våga överge kontrollen. är ni nära?

Svar: Ja jättegott! Jag och mamma är väldigt nära. Kanske föör nära...
Ida

Moa

Heja dig!!

Svar: Tack 😃
Ida

Cecilia

Men vad gottt!!

Svar: Mmm :)
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress