I morses hade jag bestämt träff med en vän på stan för att äta frukost på ett mysigt café. Älskar att äta frukost och fika ute på café ☺ Min största hobby typ 😉 Det serverades dubbelmacka med ost och skinka, yoghurt med blåbär, granola och nötter till. Även ägg och kaka fanns. Mums säger jag bara! Önskar jag kunde äta ute oftare, mår verkligen bra av det. Sitta och bläddra i en tidning, skriva tankar i ett block och bara titta på alla människor.
Solen har lyst idag vilket gör mig lycklig :) Just nu snöar det dock... men hittade faktiskt krokus förut. Det är verkligen ett vårtecken! Ikväll har jag bakat en banankaka som jag ska njuta av till kvällsfikat sen. En fin dag trots att ångesten gnager i mig. Imorgon bär det av mot Färgelanda igen. Ha en fin kväll! Kram
Josefina

Vilket mysigt café! :) Här i norr har vi meter av snö som vanligt haha..

Svar: Ja så himla mysigt 😀 Oj! Flera meter 😮
Ida

Nathalie

Åh vilket otroligt mysigt café!!! Inredning precis i min smak 😍

Svar: Ja det är supermysigt där 😊 Du skulle gilla det!
Ida

Anonym

Alltså vet du hur modig och bra du är?! Att käka det du vill ha, fika och umgås med vänner. Tänk om du kunde få Ellen att våga bara göra och utmana sig som du gör. Det skulle hon må bra av. Behöva se att det går. Kram

Svar: Åh tack så jättemycket 😀 Jag utamanar mig verkligen för vägrar va en klen o svag mus som äs kan kontrollera!! Kram
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress