Godmorgon! Igår var verkligen en dag men blandade känslor. Grät och fick nån slags panik på förmiddagen då jag pratade med mamma i telefon och blev väldigt besviken/ledsen/arg på henne. Vet inte vad som hände men jag kunde helt plötsligt inte andas ordentligt. Kändes som att andas genom ett sugrör samtidigt som man håller för nösan. Har ni testat det? Fruktansvärt! Började gråta samtidigt. Är det ångest? Kunde lugna ner mig själv till slut iaf. Jag och mamma pratade ut och hon bad om ursäkt. Vi bestämde oss för att åka på en liten utflykt för att komma hemifrån lite. Det ångrar jag inte!! Blev en jättemysig dag ihop 😃 Vi åkte till ett café och butik ca 30 min härifrån. Såååå mysigt där!! Älskar sånna ställen ❤ Gammal stil med spetsgardiner och pinnstolar. Vi åt lunch(rökt lax) utomhus innan regnet kom, då gick vi in och tog kaffe och kaka/bulle på maten. Herrejävlar va god min bulle var!! Och stor haha! Äs va på mig och jag tvekade länge innan jag valde den största bullen för att JAG ville ha den. Heja mig! Efter vi fikat gick vi upp på ovanvåningen där de hade massa i redning. Så fina saker att jag svimmade av typ. Ville ha allt! Men hade inte råd med något... Innan vi for hem gick vi ned till sjön precis bredvid cafét. Blev inget dopp för vädret visade sig inte från sin bästa sida direkt men fint var det. Har inte orkat redigera alla bilder så ni får ta dom som de är ;)
Bella

Åh vilket mysigt ställe!

Svar: Ja det va helt underbart 😀
Ida

trisiaa

Åh så mysigt :D

Ps. Jag har just nu en veckans bloggtävling där du kan vinna en länk i min blogg :D
Ha en supertrevlig fredag! <3

Svar: Ja så mysigt! Är med och tävlar 😃 Tack!
Ida

Anonym

Första gången jag är inne på din blogg, kände mig tagen av några av dina texter hur du mår och känner. Spontan tanke är att du verkar vara kreativ och känslosam, det du skrev om fönster, dina naturbilder mm. Kanske är du något av en konstnärssjäl? Känslig men med en förmåga att uppleva på ett "djupt" plan, och med en kreativitet och sensibilitet. Mitt råd är att våga ge näring åt den sidan, våga följ med vart dina känslor/ kreativa tankar för dig.. Jag tror (av egna erfarenheter) att det är där källan till din energi och livskraft kan ligga, och att dessa sidor behöver få luft för att du som varelse ska må bra.. Alla är vi olika, hitta vad du behöver för att finna mening med livet, och tänk inte för mycket på hur normerna ser ut. Jag tror att allt annat kommer att följa automatiskt om du hittar din egen källa till livet. Kram

Svar: Blev såå glad av din kommentar 💜 Välkommen hit! Jag är absolut en känslomänniska. Gillar att uttrycka mig i skrift och foto. Jag tänker och känner mycket. För mycket.
Känner att jag vill nåt mer med livet men min ätstörning har sabbat allt. Orkar inget nu. Vill skriva böcker, ha fotoutställningar, föreläsa, hjälpa andra. Vill påverka.
Får panik över att jag är 31 och inte uppnått något i mitt liv. Bara varit sjuk. Ger enorm ångest!
Stor kram till dig
Ida

Nathalie

Åhh vilket ställe!! 😍😍

Svar: Jaaa du skulle varit med 😍😍
Ida

Mia

Vad hette det stället? Skulle vilja åka dit.

Svar: Läckö Strand. Tyvärr ska dom sälja stället så vet inte vad som kommer bli där då :(
Ida

Becca

Heja dig! Bullen såg supergod! Mysiga bilder du tagit ❤

Svar: Den va såå galet god!!! Saftig och mjuk 😃 Supermysigt ställe!
Ida

Anonym

Jag älskar ju bullar med en massa klet i. Helst vaniljkräm så det blir mer kräm än bulle :D :D

Svar: Jag gillar inte vaniljkräm men gärna massa annan gegga 😄
Ida

Gabriella

Ser såå gott ut!! :D

Svar: Det va det verkligen! 😃
Ida

Sarah

Vilket mysigt ställe :)

Svar: Så himla mysigt!
Ida

Matilda Berlin

Men guu vad gott det såg ut!! =) Kram

Svar: Mmm mums va det!! Kram
Ida

ajlimullersandvik.blogg.se

Det ser ju helt underbart ut, så vackert pittoreskt :D

Svar: Ja det va fantastiskt 😀
Ida

ISA

Gud-i-himmelen vilket Isaställe!! Skulle älska att fika där, speciellt med kaffe i servis, åh <3 Btw så ska man ALDRIG (!!) prata med föräldrar när man har ångest och är lite aggressiv, huh vad känslig man är då och saknar ju helt spärren att vara hövlig. Ångrar alltid allt otrevligt jag säger. Kram påre!

Svar: Ja det va verkligen såååå mysigt! Grejen va ju att jag fick ångest när jag pratade med manma. Hade det inte innan hon ringde mig.
Ida

Felicia Holmgren

Mysigt det ser ut :)

Svar: Va jättemysigt!
Ida

FeliciaO - Everyday / Fashion / Modeling

Så mysigt! :)

Svar: Ja super 😃
Ida

Anonym

Har du problem med kroppen efter din anorexi?
Jag har, trots normalvikt, en massa konstiga symptom som handikappar mig.
Svettningar, fumlighet, inombords stress, etc etc..
Ibland funderar jag på om man kan komma i klimakteriet tidigt efter anorexi..
Får panik då! Vill ju ha barn:(

Svar: Hur gammal är du? Tror inte att man kommer tidigare in i klimakteriet för att man har/har haft anorexia.
Problem med kroppen har jag. Mest värk, trötthet, känslig för stress och kass mage.
Ida

Netti Starby

Det låter som att du fick en panikångest men vad bra att din mamma bad om ursäkt och att ni hade en sådan mysig dag tillsammans! <3 Kramis

Svar: Ja det kanske va det... Fick verkligen ingen luft! Men dagen slutade bra 😃
Ida

Linda

Ser supersmarrigt ut, den bullen såg ju verkligen god ut! Längesedan man åt en sådan där riktigt god bulle!
Svar: Ja är alltid mig själv, men första videon kanske man borde ha fixat till sig lite, men vad tusan vi var ju på upptäcktsfärd i Köpenhamn ;) Videon kommer upp ikväll förmodligen om jag vågar;)

Svar: Då är det dags att du äter en nu 😃
Ida

elin

Bullen såg ju bara för god ut!<3

Svar: Den va sjukt god!!!
Ida

IDA

Ser jättemysigt ut!!

Svar: Va det 😃
Ida

Pauline Hurtig

vilket mysigt ställe :)

Pauline Hurtig

vilket mysigt ställe :)

Svar: Ja helt underbart!
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress