Hemma från jobbet pga mitt jävla knä! Hatar det! Inte så bra att gå och stå mycket i dagsläget så sitter hemma med värmekudde på knät. Så rädd att dom inte vill ha kvar mig på jobbet eftersom jag inte jobbade förra helgen heller pga mina biverkningar av medicinen. Ska försöka få tag i en sjukgymnast i veckan. Kan inte ha det såhär. 
 
 
Haft hög ångest nu på morgonen och förmiddagen. Får smått panik när jag inte kan röra mig. I sånna stunder äs kommer fram ännu tydligare. Men jag går emot så gott jag kan. 
 
Ska snart iväg på en konsert med en kör i Skövde. Är min o syrrans morsdagpresent. Först ska vi äta/fika på ett trevligt ställe. Har precis ätit men får väl trycka ner lite till snart... 
 
En väldigt jobbig dag rent psykiskt idag. Usch! 
Kram! 
ronja

krya!

Svar: Tack snälla!
Ida Jansson

Cykel Styre

Hoppas att ditt knä snart känns bättre och att ni hade en fin dag, trots allt!

Svar: Ja det hoppas jag med men haft ont två veckor nu o blir bara sämre... Jo tack dagen va trevlig :) Kram
Ida Jansson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress