Igår kväll började jag må jättekonstigt. Yr, extremt matt, illamående och ostadig. Tänkte det skulle kännas bättre idag men det är ännu värre. Tar mig knappt upp ur sängen. Känns som jag ska kräkas när som helst. Det är till 99% beroende på att jag börjat med en ny medicin. Jag kan inte ha det såhär. Har nu slutat ta medicinen för står inte ut. Mår så dåligt. Legat i sängen hela dagen med pauser för mat. Blir så trött på att prova massa olika mediciner och få massa biverkningar. Tror att min känslighet kan bero på att jag är underviktig. Men vet inte. Alltid varit känslig för mediciner. Ska nu få skjuts till kiropraktorn. Orkar knappt gå nedför trappen. Är uppgiven. Allt känns hopplöst. Vet inte vad jag ska göra längre. De hör inte av sig från smärtkliniken heller och läkarna på vårdcentralen lyssnar inte på mig. JAG ORKAR INTE MER!!!!
 
Brödet jag bakade blev gott iaf och åt fem ostmackor till mellis 🙊
 
 
Nathalie

Så jäkla jobbigt att du får såna biverkningar! 😓
Jag fick avslag på min vårdbegäran idag och precis som för dig så bryr sig inte min vårdcentral alls. De skiter ju i att höra av sig och jag känner mig bara som ett jäkla besvär. Orkar inte hålla på så jag förstår hur du menar, det är värdelöst!!
Kram ❤️

Svar: Ja det är kass :-( Ger upp mediciner nu! Min kropp klarar inte det i dagsläget. Läste att du fick avslag :-( FY FAN!!! Blir så arg!!! Hur ska vi orka kämpa när vi mår som vi gör? Massa kramar <3
Ida

Mia

Hoppas att det gick bra hos Kirapraktorn, och gott att du fick skjuts 💖. Usch för biverkningar, jag har haft tur med det, och bara fått det när jag skulle trappa ut Lyrica 😨. Vad gott brödet såg ut, vill också orka göra sådant, men all ork går åt till Praktiken, möten och kören. Annars älskar jag att baka, och det är ju så gott med nybakat 👍. Kram Mia

Svar: Låg och skrek och grät på en brits i 70 min :-o Han hade aldrig under sina 12 år som kiropraktor haft en patient med så mycket värk och smärta!! Lyrica är en hemskt stark medicin så förstår att du fick biverkningar :-( Men inte konstigt att du inte orkar baka när du har praktik, möten och kör mm. Jag har ju ingen praktik eller så. Du kan alltid baka scones, det går fort o är enkelt och jättegott :-) Kramar <3
Ida

Matilda Berlin

Nämen fyyy! Försöker så att komma på någon slags lösning, men det står tyvärr still =( Skickar en enorm kram vännen <3

Svar: Finns tyvärr ingen lösning :-( Tack för kramen <3<3
Ida

Nora

Gud så tråkigt!! Krya på dig<3

Svar: Verkligen :-( Tack!!
Ida

Therese

Usch, hoppas det blir bättre!

Svar: Har slutat med medicinen nu så tar 60 timmar innan den är ur kroppen... Kram
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress