Hej!
Spenderat dagen hos syrran med familj. Även mamma o syrrans killes mamma va där då vi firade min systers födelsedag i efterskott. Bjöds på god mat som alltid. Hennes sambos största intresse efter träning är matlagning så han lagar all mat hos dem. Alltid grymt gott 😋 Idag blev det biffstroganoff med ris, sallad och ett hembakt bröd med cheddarost och jalapeños i. Starkt och gott! Till kaffet hade syrran gjort en dessert; nån blåbärsmousse med nougat på toppen samt pepparkakssnittar. Så mumsigt alltihop 😀 
 
 
Nu hemma och är trött. Många tankar om framtiden snurrar i skallen men mer om det en annan dag. Kram på er 🌸 
 
 
 
 
Therese

Det ser jättegott ut!

Svar: Va jättegott!
Ida

Anonym

Vilken drömkille! Den varmrätten lät onekligen smarrig alltså😊 gillar du också att laga mat, baka och experimentera i köket?

Svar: Ja en sån skulle en ha haha!! Ja jag gillar att laga mat och baka 😀
Ida

Ida - foto & häst

Men så mysigt och gott! :)

Svar: Verkligen mums 😀
Ida

Yasmine

Jag önskar mig en matlagande man! ;) Tycker det är ganska tråkigt att laga mat haha!

Svar: Jag önskar mig en man ;) Laga mat kan jag göra, tycker det är kul 😃
Ida

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Det ser verkligen extremt gott ut!! :)

Svar: Va jättegott!!
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress