Fina ni ❤ Tack för era kommentarer! De värmer verkligen. På riktigt. Tack för er omtanke ❤ 
 
Har ni sett Jonas Gardells serie på svt? De dagar som blommorna blommar. Jag och mamma såg sista delen idag på svt play och det slutade med att mamma låg i mitt knä och vi båda grät. Jag har gråtit  varje avsnitt (är bara tre). Så tragisk, ledsam och djup serie. Om livet och döden som går hand i hand. En påminnelse om att livet är nu och att vi alla en dag ska dö likt blommorna som vissnar på ängen.
 
 
Positiva saker med dagen:
  • Ätit mjuk pepparkaka som jag älskar 
  • Köpt en liten glasburk som jag velat skaffa länge till min overnight oat. Blandar havregryn, bovete, chiafrön, rostad kokos, linfrön, yoghurt och vanilj. Toppar med frukt, kokosflakes, nötter och frön på morgonen 😋
  • Köpt present till syrran och slagit in. Hon fyllde på nyårsafton men vi ska fira imorgon 
  • Tagit mig ut i solen trots all smärta
  • Ätit lösgodis och läst lite med tända ljus 
 
Netti Starby

Den serien har jag inte sett och den måste jag se :-D Kramis

Svar: Ja det tycker jag:)
Ida

ajlimullersandvik.blogg.se

Mjuk pepparkaka är det godaste bakverk jag vet! Helst med lingon i såklart :D

Jag har inte sett serien, men jag har läst flera av hans böcker och de är jag mycket förtjust i :)

Svar: Ja lingon ska det va i såklart 😀 Kolla in serien tycker jag!
Ida

Mia

Har inte sett serien ännu, men kanske ska ta och göra det idag då, så vet jag vad jag ska göra. Kram Mia

Svar: Gör det! Vad tyckte du om den?
Ida

Hanna

Overnight oats är så gott, kan inte få nog av det!
Du får jättegärna kolla in min blogg om du orkar, behöver alla tips jag kan om hur jag kan bli bättre och skriva intressantare inlägg!!

Svar: Supergott!!
Ida

MALIN

Den serien måste jag se! Har hört så gott om den. Kram

Svar: Ja kolla in den :) Väldigt sorglig. Kram
Ida

Matilda Berlin

Men guuu vad sugen jag blev på overnight oats nu!! Var tvungen at snabbt googla runt efter något smarrigt recept, så nu vet jag vad jag ska äta imorgon bitti =) Kram <3

Svar: Supergott och smart att fixa kvällen innan 😃
Ida

Celine

Åh den där serien måste jag kika på då! Kanske ska vänta till någon dag då jag känner mig gråtredo dock hihi!
Svarade förresten på din kommentar i ett inlägg, kram <3

Svar: Ja gråtredo bör du va 😉 Åh ska in och läsa :)
Ida

Anonym

Men va kul att du börjat med tacksamhet. Tror verkligen det är bra att alltid försöka hitta nått positivt med dagen även om det är svårt ibland ❤

Havregröten såg riktigt god ut😍 har inte sett den men det beror mer på att jag har svårt för Jonas Gardell..

Svar: Ja jag försöker! Ah okej men hans serier är bra 😀
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress