Hej hopp!! 
 
Vaknade upp hos mamma denna morgon. Vi åt ihop igår kväll och jag mådde verkligen inte bra så kändes tryggare att sova här. Eller sova och sova, va vaken halva natten typ då jag svettades under duntäcket plus att hennes snarkningar hördes väl genom väggen. Har ätit frukost och varit ute med Ruben då hans matte sms:ade i morse och frågade om jag kunde rasta honom vilket jag gärna gör 🐶 Önskar bara mina fötter kunde sluta göra så förbannat ont. Går i mammas för stora skor med två par sockar och gelsula i för att det ska kännas någorlunda okej. Hittade dessa små krokusar när jag va ute med Ruben😀🌷 Vårigt! 
 
 
Hittade en sååå fin lampa som skulle passa perfekt på mitt köksbord eller i fönstret för den delen. Varmt sken och enkel, naturnära design. Dock är priset saftigt så inget för min budget. Den kostade 1300 kr tror jag 😲 Men visst är den fin? 
Le Klint bordslampa modell 375:
 
 
 
Är fortfarande yr, ostadig, trött och hemsk huvudvärk. Hoppas det ska ge med sig men verkar inte så... Nu blir det fisksoppa! Vad gör ni idag? Kram 
Mia

Idag har jag bara handlat, sen blir det läsning, och film, om jag orkar. Var på Traumaenheten igår, och fick ett krampanfall första gången på länge, så är rätt mör nu med träningsvärk. Men ja, självsnällhet, ett varmt bad och vila 🙏. Hoppas att Fisksoppan blev god, och att du snart får ordentlig hjälp, blir så arg på dem 😞. Kan du inte få remiss till Sahlgrenska el. någonstans där de kan utreda dig ordentligt? Du ska inte behöva må såhär 💖💖. Tänker på dig! Kram Mia

Svar: Usch va jobbigt med krampanfall! 😣 Hoppas du mår bättre nu ❤ Nej jag vet inte varför jag inte får nån remiss, tror inte de kan hjälpa mig för finns inget botmedel. Ingen kan göra nåt. Stor kram
Ida

Anonym

Shit va dyr, inte många som har råd med det. Svårt att hitta snygga lampor dock.

Varit på stan och fikat. Nu väntar jag på pizzorna i ugnen ska gräddas klart. Älskar hemmagjorda pizzor. Billig och god mat. Bara röra ihop mjöl vatten olja, sen slänga på lite grejer och slutligen massa ost. Mums! Brukar du göra pizza?

Svar: Gjorde faktiskt pizza igår kväll!! Så gott 😊
Ida

Amanda

Vad mysigt att gå på hundpromenad 😃

Svar: Ja verkligen mysigt 🐕🐶
Ida

Annica

Hej. Har läst din blogg ett tag nu, och förstår hur jobbigt du har det. Jag hoppas att du ska må bättre snart. Men jag har också reflekterat över att du över tid har mått sämre och sämre. Du berättade tidigare att du slutade ta din medicin. Den yrsel, trötthet och huvudvärk du känner av låter för som blodsockerfall pga för litet matintag. Kan det vara så? Inget illa ment alls. Jag vet att äs är en svår sjukdom.

Svar: Nej det är inte blodsockerfall. Det känner jag igen. Och du vet inget om mitt matintag. Äter bra och tar flera näringsdrycker per dag så detta är inget blodsockerfall. Mest troligt beror yrseln på min spändhet i nacken. Kram
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress