Burr va kallt det bivit ute hörrni! Va tre grader i morse och hörde att folk fått skrapa rutorna på bilen 😮 Igår va det förressten tre månader till julafton 😉 Längtar ni? Redan börjat säljas julmust och skumtomtar här. ALLDELES för tidigt som vanligt. Har knappt fattat att sommaren är över än. Mina fingervantar har åkt fram nu och jag behöver verkligen leta efter en höstjacka. Vill åka någon annanstans för att shoppa för finns så lite här i stan. Skulle vilja ha nåt udda som inte alla andra har. Ska nog kika på secondhand 😊
Dagarna ser likadana ut. En kamp som ständigt pågår. Kämpar som aldrig förr. Bryter ihop, gråter och kör vidare. Bakar äppelkaka och fikar med 😋 Har aldrig tidigare ätit så mycket äppelkaka 😂 Äpplena tar ju aldrig slut. Nu ska jag se "hela Sverige bakar". Stor kram till er 😘
Camilla

Ja nu är det verkligen kallt ute,brr! Var bara en grad i morse då jag gick till bussen. Det blev höst direkt. Du är så stark som kämpar på <3 kramar

Svar: Härligt men hänger inte med riktigt! Tack snälla 😍 Ha det så bra i Mora! Kram
Ida

Mia

Den där äppelkakan ser väldigt god och kladdig ut, kan du ge receptet? Kram

Svar: Ska leta fram receptet:) Är ett gammalt jag bakade på hemkunskapen i skolan på mellanstadiet 😂 Kram
Ida

Anonym

För tidigt med jul. Äppelkakor kan man aldrig få för mycket av 😊 fikar minst två ggr per dag med äppelkaka och vaniljsås i mängder. Så gott ju så det gäller att passa på💕

Svar: Ja alldeles för tidigt! Ja vi får passa på att njuta nu 😀
Ida

Matilda Berlin

Jaaa! Jag börjar faktiskt längta efter jul. Men agreed på att det är alldeles för tidigt att börja sälja julgrejer. Mitten av November är typ rimligt. Inte början av September (det var då Rusta här i Täby plockade upp hela sitt jullampe-utbud...). Kram finaste du <33

Svar: Rusta är alltid så tidiga! Blundade när jag gick förbi den avdelningen när jag va där i helgen haha! Gillar julen men inte än! Kram ❤
Ida

Therese - psykiskt sjuk, men ändå mest som alla andra

Jag längtar massor! Speciellt som det kändes som att jag missade allt juligt förra året. Var i Thailand större delen av december och fick flygas hem med deguefeber och läggas in på Karolinska. Blev tillräckligt pigg för att bli utskriven till julafton men hade ju missat alla förberedelser :(

Svar: Men åh då förstår jag verkligen att du längtar extra mycket i år. Usch va hemskt att du blev så sjuk förra året :-( Du får ta igen allt i år och njuta ordentligt <3
Ida

Emma Engström

Kan inte förstå att det är så kort tid kvar till jul, längtar ändå lite! :D
Sv; Det är ingen fara! Jag är i Varberg på behandlingshem för anorexia just nu, så jag kan verkligen känna igen mig i en del som du skriver! Kram på dig vännen <3

Svar: Nej det är galet va tiden går... Åh jag förstår <3 Så himla bra av dig att ta emot hjälp! De ska vara jättebra på Capio Varberg har jag hört. Du får alltid skriva till mig om du önskar stöd eller bara bolla tankar <3 Stor kram
Ida

Celine

Mums så gott det där såg ut! Och jag vill verkligen bara slå på jullåtar nu! Förra året fick jag tårar i ögonen när jag lät mig själv dra igång spellistan igen hihi!

Svar: Det va jättegott! Åh jag ÄLSKAR julmusik!!! Blir fan tårögd bara av att tänka på det haha!
Ida

Netti Starby

Tiden går verkligen sjukt fort och så himla gott det ser ut! :-D Kramis

Svar: Ja det är läskigt va fort det går! Det va sååå gott :-) Kram
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress