14 september 2018

God fika

Allmänt

En god fika med mamma på stan tidigare idag! Har jag sagt att jag älskar att fika 😁 Ångest men nu kör jag! 💪
Camilla

Caféet ser mysigt ut 😊 då blev du iallafall lite firad på din namnsdag ❤️
Kraam

Svar: Nja firad blev jag inte. Påminde mamma när vi fikat klart att det va min namnsdag 😂
Ida

Anna

Dammsugare är ju typ det godaste som finns 😍😍

Svar: Kan bara hålla med 😍
Ida

Linn

Wow vad mysigt!! Kram

Svar: Ja det va härligt😀
Ida

Emma Engström

Ser verkligen såå mysigt ut! <3

Svar: Det va det 😀
Ida

Anonym

Va gott😁 så ledsen jag blir att du får ångest för en liten dammsugare. Trodde inte du var så djupt nere att en liten dammsugar ger dig ångest😟 om du bara visste vad livet kan bli bra och underbart om du bara struntade i allt som har med restriktioner och sjukliga matbeteenden att göra. Inse vilken bortkastad tid det är och se vad mycket roligt och betydelsefullt det finns att ägna sitt liv åt. Oavsett om du varit sjuk i 20 år så går det. Jag vet och kan andra kan du❤ ensam eller med hjälp så går det❤

Svar: Va inte över dammsugaren jag hade ångest! Finns annat i mitt liv som skapar ångest men skriver inte om allt här.
Ida

ajlimullersandvik.blogg.se

Jag tycker det ser underbart ut! Själv älskar jag att äta mat, fikar gör jag nästan aldrig... enorma måltider med massa vin däremot.. mer än gärna!

Svar: Mat är också gott 😀 Helst en kombo men gillar inte vin haha!
Ida

Matilda Berlin

Men ja, ja, ja! Så himla bra!! Och alltså guuu vilket mysigt ställe! Älskade deras lampor =) Kram <3

Svar: Jag med, superfina lampor 😀 tack och stor kram ❤
Ida

Johan

Fika is dah shit! Snax och liknandew kan jag klara mig utan, men fika, älskar't!

Svar: Håller med. Skippar lätt chips tex för en god fika😀
Ida

Josäfin Andersson

åh vad mysigt det ser ut!

Svar: Va mysigt 😍
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress