30 september 2018

Fish taco

Allmänt

Då va det lördag. Sista helgen i september. Nu är hösten här på riktigt och jag tycker faktiskt om det. Mina kvällar är typ heliga för mig. Då sitter jag invirad i min filt, tänt ljus, dricker te och äter god choklad 😊 Selfcare ❤ Ibland kan jag längta efter att hänga med folk och se en film och käka tacos typ men försöker göra det bästa av min situation som ensam. Igårkväll var jag iaf inte ensam. Då var jag hos syrran då hennes sambo fyllde 35 år. Va bara jag, mamma och hans mamma som va där men trevligt va det 😊 Han är expert i köket och brinner för matlagning så en får alltid supergod mat där. Igår bjöds det på fisktacos. Har ni ätit det? Hade aldrig jag gjort men det va såå gott!! Panerade fiskbitar med massa tillbehör som picklad rödlök, guacamole, dressing, sallad, grönsaker och allt va hemgjort! Lyx 😍 Till detta drack jag faktiskt mangoöl! Spännade men ingen hit för mig. Desserten blev pannkakstårta med salta jordnötter, chokladkräm och vaniljglass. Ett par bitar slank ned 😋 Busade med Otto och åkte därifrån full av energi!
 
 
Har mått desto sämre idag. Väldigt nere, trött och ångest. Mötet på psyk igår slutade INTE bra. Blev tårar och jag gick därifrån väldigt upprörd. Fattar inte hur vissa i personalen kan säga så klumpiga saker? Suck! Önskar er en fin lördagskväll 😘 Kram!!
Therese

Vad gott allt ser ut!

Svar: Va jättegott!!
Ida

Nathalie

Låter som att ni hade det mysigt 😍 Blir verkligen så upprörd över hur psyk behandlar dig! Det är sorgligt! 😓❤️

Svar: Va en mysig kväll! Ja jag vet inte vad jag ska säga om det... Känner mig sviken och övergiven. Kram och tack för din omtanke ❤
Ida

Emma Engström

Aldrig testat fisktacos faktiskt, och mangoöl var något helt nytt! Kram på dig, man får ta nya tag verkligen även om det är jobbigt <3 Hoppas det känns lite bättre idag! <3

Svar: Testa nån gång 😋 Hoppas du mår bra ❤
Ida

Anonym

Ja brukar göra fisktacos ibland, friskt och fräscht😊 lika så halloumitacos är gott😊 alla gillar inte halloumi oga konsistensen men då tipsar jag om vegetariska nuggets från hälsans kök. Ha det bra❤❤

Svar: Halloumi är inte min grej alls men vet många som gillar det. Jag föredrar annat :)
Ida

Matilda Berlin

Men alltså guuu vad gott!! Mums, mums, mums!! Vi hade alltid pannkakstårta när vi fyllde år när vi va små, men nu var det sjukt länge sen. Så ge mig den där tårtan alltså <3

Matilda Berlin

Men alltså guuu vad gott!! Mums, mums, mums!! Vi hade alltid pannkakstårta när vi fyllde år när vi va små, men nu var det sjukt länge sen. Så ge mig den där tårtan alltså <3

Svar: Ja såå gott!! Släng ihop en pannkakstårta i helgen kanske 😍
Ida

Dixi Wonderland

Fisken såg väldigt god ut :D

Svar: Det va den:)
Ida

sarah

ser gött ut

Svar: Va gött:)
Ida

Maria

Fisch taco lät intressant, det har jag aldrig testat, men det såg väldigt gott ut.
Vad tråkigt att mötet på psyk inte slutade bra :(

Svar: Det va verkligen gott! Värt att testa :-) Ja det va ett jobbigt avslut...
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress