Jag är så satans stressad! Kan inte koppla av. Tankarna går på helfart. Får ingen ordning på dem alls. Allt snurrar runt runt. Sover kass om nätterna. Hög ångest om dagarna. Gråter och blir arg över ingenting. Trevlig person jag är va? Usch nej! Vill helst låsa in mig och inte träffa nån med risk att smitta av mig med mitt dåliga humör. Får så dåligt samvete när jag mår så här och det går ut över andra. Vill inte må så här. Vill va glad, sprallig, framåt. Som jag egentligen är. 
 
 
Har iaf gjort en stor sak idag. Vet inte vad det leder till eller OM det leder till något alls men... Imorgon kommer syrran och Otto till mamma på lunch så då ska jag också dit. Blir mysigt 😊 Försöker se det positiva som finns men är svårt då jag är så nere. Samtalen på psyk ger mig INGENTING vilket känns piss! Vet inte varför jag ens ska gå dit på fredag? Ger mig noll. Jaja, försöker peppa mig själv och läsa bloggar som är givande som tex nouw.com/saraleo 😃 Så bra blogg!!! 
 
Camilla

Så jobbigt att du är inne i en dålig period :/ ver du vad du är stressad över?
Kramar ❤️

Svar: Haha, vad är jag INTE stressad över? Allt stressar mig just nu. Ljud, tider att passa, livet mm. Kram
Ida

Emma Engström

Massa styrkekramar! Du kan verkligen vinna över dessa tankar och må så mycket bättre, men som sagt är det inte lätt och man får jobba med det! Önskar verkligen man kunde göra nått <3 Sara har en så himla fin blogg <3

Svar: Ja jag kan vinna och jag ska vinna <3 Stor kram fina du!!
Ida

Anonym

Fy, så där mådde jag med när jag hade sämre mat-perioder. Kunde inte koppla av, sova eller någonting. Hoppas du lyckas bryta denna sämre period ❤️ Som du redan vet är det ju inget liv värt att leva när man håller sej fast. Det roligare väntar ju utanför. Men har följt dej lite och vet vad du skrivit ang sårbarheter. Har respekt för det. Stor kram

Svar: Att inte få sova är en pina!! Jag kämpar på . Kram <3
Ida

Matilda Berlin

Det gör mig verkligen så ont i hjärtat att du inte får den hjälp du behöver! Jag vill komma på både det ena och det andra bra att säga, men vet bara inte vad. Önskar att jag kunde ge dig en stor kram, vira in dig i en stor filt och säga att allt kommer bli bra <3 <3 <3

Svar: Ja det är riktigt jobbigt att befinna sig mellan två stolar och inte få någon hjälp alls :( Stor kram <3
Ida

anneli

Jag vet exakt hur det där är.
Jag har länge funderat om jag ska börja skriva ut hur jag egentligen mår.
Styrkekramar. <3

Svar: Gör det du känner du mår bäst av <3
Ida

Therese

Det är så fruktansvärt att man inte får den vården man behöver. Jag kämpar just nu med att min läkare aldrig låter mig boka en tid " det är lite fullt nu, du får ringa om en månad". Om en månad?! Fattar inte hur de tänker.

Svar: Men va? Blir så arg på sånt!! En månad är jättelång tid när man mår dåligt! Usch :-( Hur kan det få va så? Kram <3<3
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress