Sitter och dricker kaffe och äter choklad (merci choklad med marsipan är favoriten) och fryser som en idiot. Va ute med Ruben en sväng förut och fy satan va kallt det var! Fryser ända in i märgen och snart ska jag ut igen men då till psyk vilket bara tar två minuter att cykla till :) 
 
 
Har fått sjukt ont i ryggen. Har ju alltid värk men gjorde nån rörelse igår när jag skulle va snäll och hjälpa mamma att dra isär bordet för att lägga i en iläggsskiva. Kan knappt röra mig nu. Kontaktat kiropraktorn för att kolla om han har en akuttid men inte hört något så troligtvis har han fullt. Fy fan va ont det gör! Orkar inte med detta!! 
 
Gårdagen va trevlig och min chokladkaka med chili och flingsalt blev succé 😃 Såå krämig och god! Ska lägga upp receptet här sen så ni kan baka den och njuta 😋 Nu måste jag rusa. Ha de fint 🌻
 
Nathalie

Åh nej vad jobbigt med ryggen 😓 Känns som att du har nog ändå! 😞 Hoppas du får en tid till kiropraktorn snabbt!
Stor kram ❤️

Svar: Så jävla ont asså! Lider ju av kronisk värk men detta va som tusen knivhugg i ryggen. Kram
Ida

Matilda Berlin

YAAAAAY! Ser så fram emot receptet! Lider verkligen med dig med ryggen! Hoppas det blir bra snart!! KRAM <3

Svar: Tack snälla! Hemskt med ryggvärk :-(
Ida

Anna

Choklad är bara sååå gott alltså 😍😍 mina merci favoriter är kaffe och kräm, och hasselnöten. Ha det bra 😊

Svar: Ja choklad är favoriten ;-) Hasselnöt o kaffe gillar jag med.
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress