19 oktober 2018

Ljudöverkänslighet

Allmänt

Gör framsteg. Har mått ganska bra i två dagar men just nu är ångesten förjävlig! Blir så stressad av att va hos mamma och hundarna. De skäller hela tiden och kan inte ligga still o va lugna och tysta när vi äter ens. Blir så störd av det. Min hörsel är såå känslig. Alla ljud är tusen gånger högre än normalt. Minsta lilla ljud ekar och gör ont i öronen. Orkar knappt gå på café el restaurang för får så ont i öronen. Hemskt ljudkänslig. Det susar och piper konstant. Påverkar mig väldigt negativt. Blir trött och får ångest av det. Vill knappt åka hem till mamma längre pga det. Vill bara ha tyst! 
 
Haft fina stunder med Ruben i höstsolen iaf 🐶😃🍁 Han är så himla söt ❤ 
 
 
Även provat ut ett tyngdtäcke nu så hoppas få det inom någon vecka. Ska även göra andra förändringar som kommer generera ångest så täcket är välkommet! Är så trött på mitt liv så jag väljer att göra stora förändringar nu så jag kommer vidare. Vill inte se livet passera medan jag sitter här och mår skit! Mår redan dåligt så kan lika gärna må ännu sämre men då komma framåt fortare. 
Hoppas ni har en skön fredag ❤ 
 
Camilla

Känner igen det där med ljudkänslighet. Det är därför jag dras till skogen där det är tyst och stilla. Är Ruben lugnare än din mammas hundar?
Kramar ❤️

Svar: Ja skogen är underbar! Lugnt och tyst ❤ Rastar bara Ruben så vet inte hur han är inne men aldrig hört honom skälla. Kram
Ida

Matilda Berlin

Fyyy för ångesten, men så underbart att du mått bättre de senaste två dagarna! Du är så stark vännen - en riktig powerwoman. STORT lycka till med dina förändringar nu - tror till tusen på dig <33

Svar: Ja den ångesten är hemsk!! Men åh tack fina du 😘 Kram
Ida

Anonym

Så bra att täcket är på ingång! Vad är det för förändringar du gjort och vilka nya är det du ska göra? Lycka till !

Svar: Ja jag hoppas det blir godkänt! Kanske skriver om det senare eller håller det för mig själv:) Tack! Kram
Ida

Alltoviktigt

Skällande hundar är jobbigt i längden. Är Ruben sjuk? Funderar eftersom det ser ut som om han är rakad på frambenet, tolkar det som om blodprov har tagits på honom

Svar: Galet påfrestande! Ruben har lite problem med magen så varit hos veterinären en del men är inget allvarligt.
Ida

Jessica Högberg

Min systerdotter har ett kedjetäcke som jag provat, aldrig sovit så gott i hela mitt liv (och då sover jag alltid gott), hoppas det funkar för dej <3

Svar: Va skönt! Hoppas jag får ett :)
Ida

Nathalie

Vad bra att du har fått prova ut ett täcke! Vilken tyngd ska du ha? Hoppas det kan hjälpa dig!
Kram ❤️

Svar: Blir 12kg. Sen följer vi upp om jag vill byta. Men inte fått godkänt än.... Kram
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress