Nu är det verkligen höst och jag ÄLSKAR DET! Så skönt med svalt väder, frisk luft, vackra färger i naturen, tända ljus och att skrota runt hemma i morgonrocken utan press på en att ta vara på solen och va på stranden. Håller ni med? Däremot ser jag inte fram emot grått väder och slask men det tar vi då... Önskar er en fin lördag ❤🍁🍂🍃
 
Camilla

Jag håller med 😊 det är så fint och friskt ute nu. Om det ändå kunde hålla sig såhär så man slipper regn, blåst och sen den långa vintern.
Kramar

Svar: Ja tänk va skönt med sånt här väder fram till våren 😀
Ida

Nathalie

Jag håller med! Jättevackert ute nu och friskt! Jättefina bilder! 😍 Jag fick lite utlandskänsla faktiskt! KRAM ❤️

Svar: Ja såå fint ute!! Tack snälla 😍 Kram fina du
Ida

Anna

Hösten är vacker med färger och krispighet. Önskar jag också kunde ta tillvara på det dom du med myskvällar, ljus och promenader. Tyvärr är jag dålig på det då sjukdom, skola och jobb tar all kraft och tid. Pressen blir för stor och depression ett faktum. Men kunde jag skulle jag gärna vilja njuta som du🍁 ha en fin kväll🍫📺

Svar: Tänd några ljus och koka en kopp te. Behöver inte va komplicerat alls ❤
Ida

Chanelle

Håller helt med! Älskar verkligen luften under hösten och även doften! Jättefina bilder😍

Svar: Ja alla dofter blir mer påtagliga och löv och mossa och regn doftar underbart 😀 Tack snälla!
Ida

Emma Engström

Hösten är verkligen otroligt fin! <3

Svar: Ja underbart!
Ida

Matilda Berlin

Men alltås WOW! Du är verkligen så fantastiskt duktig på att fota söta <3

Svar: Men va glad jag blir 😀🍁 Tack snälla 😍
Ida

Josefin Nilsson

Wow vad fina bilder! :)

Svar: Tusen tack 😃🍁
Ida

Anonym

Hur ser en typisk höstdag ut för dig? Vaknar du tidigt och äter en god frukost, tar en promenad osv? Vire kul att läsa❤

Svar: Det varierar väldigt. Men går väl upp vid åtta, tänder ljus och fixar frukost, äter länge och kollar på nyhetsmorgon och tar sedan en promenad bland alla gula löv :-)
Ida

Anonym

Men har du inte haft din sjukersättning i ett år?
Du kan plugga heltid på ett program som inte är heltid.. så du går tre dagar i veckan ex och ha vilande sjukersättning och då söka csn.

Svar: Jo det har jag. Just nu orkar jag inte plugga men längre fram är det ett alternativ:) Dock svårt att få tillbaka sjukersättningen om jag inte skulle klara av att plugga el jobba. Den stressen är hemsk.
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress