Asså jag är mållös! Rörd till tårar ❤ I förmiddags skrev jag ett meddelande till Stina Wollter på instagram och berättade hur mycket hennes konto hjälper mig att se på mig själv, livet och min kropp med andra ögon. Hon är så LEVANDE och vågar ta plats och synas och höras. Hennes syster dog av sin anorexi samma dag hon skulle fylla 30 efter att ha varit sjuk i 18 år. Lika många år som jag och i samma ålder som jag är i nu (plus tre år). Det berör mig. Djupt. Jag vill leva! Vill ta plats och finna MIN roll i livet ist för att försöka behaga andra och följa normer jag inte mår bra av. Stina hjälper mig med detta och ville att hon skulle veta det. Trodde såklart inte att hon skulle svara mig då jag vet att hon får TUSENTALS meddelanden och mejl varje dag. Men hon svarade och vi började chatta. Helt magiskt ❤ Fick hjälp på flera sätt av henne och nu ikväll när jag sitter ensam med min godisskål och brottas med sjuka tankar och ångest så får jag en film hon spelat in till mig. Asså huuur fint? 😍😍 Hon gratulerar mig på min födelsedag  (fyller imorgon) och hurrar med massa konfetti 😀❤🌸 Det gjorde min dag kan jag meddela. Vill verkligen läsa hennes bok. Har ni läst den? Följer ni Stina på instagram? Om inte så gör det 😀❤ 
 
 
Nu ska jag snart gå och lägga mig nere i syrrans o hennes killes säng. Ligger där så jag hör om Otto vaknar. Är nämligen barnvakt ikväll. Stor kram till er! 
 
Camilla

Åh så roligt att Stina svara dig 😊 hon är fantastisk!
Ha det så mysigt tillsammans med Otto.
Kraam ❤️

Svar: Ja hon är underbar 😍 Tack!!
Ida

ingalill

Men så roligt :)

Svar: Ja verkligen 😃
Ida

Anonym

Nej usch tycker inte om henne 🙄 men bra att hon kunde hjälpa dej att må bättre!

Svar: Jasså, varför? Jag tycker hon är underbar 😍
Ida

Anonym

Jag följde henne tills det mest blev en massa naket. Då avföljde jag.
Men bra att hon kunde hjälpa dig.

Svar: Inte mycket naket på hennes konto tycker jag men det hon visar behövs som motvikt mot allt annat ytligt tycker jag men alla är vi olika ☺
Ida

Matilda Berlin

Men alltså guuu så fint gjort utav henne! Och STORT GRATTIS på födelsedagen vännen!!! Ät en stor tårtbit och dansa lite för att du blivit ett år äldre =) KRAM finaste <3

Svar: Ja superfint att hon tog sig tid 💛 Tack snälla 😀 Åt mycket godsaker! Kram
Ida

Mia

Har följt henne så länge, och tycker att hon är fantastisk. Så fint ❤ att ni fick bra kontakt 🙏. Kram Mia

Svar: Ja hon är en frisk fläkt som behövs 💛
Ida

Kourtney Yasmine Styles

SVAR:
Verkligen! Jättespännande! Men det känns om om att lillan kommer vilja stanna därinne längre än jag vill hehe ;)Det kommer du säkert att få bli nån dag! Det tror jag nog! ;) Ta hand om dig! Kram!

p.s. gud va fiiint av Stina!! Och du - STORT GRATTIS!!

Svar: Hon kommer snart ska du se 😃 Ja såå fint av henne ❤ Tack snälla!
Ida

Johanna Ahlsten

Hon är fantastisk ❤️ Grattis på födelsedagen vännen ❤️

Svar: Ja visst är hon 😍 Tack snälla! ❤
Ida

Nathalie

Åh vad fint att hon svarade och att ni chattade med varann ❤️
GRATTIS på födelsedagen fina goa du 😘

Svar: Ja så fint gjort 😍 Tack snälla 🌸
Ida

Emma Engström

Men åh vilken lycka att faktiskt få svar!! Det finns guldkorn därute som förgyller livet <3

Svar: Ja det gjorde mig så glad 😃
Ida

Therese

Åh vad roligt!

Svar: Verkligen 😀
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress