28 maj 2018

Min helg

Allmänt

Haft en fin helg. I lördags tog jag med mamma på en biltur till hemlig destination. Älskar att överraska andra 😀 Vi åkte 50 min hemifrån och landade på ett mysigt ställe som heter Vilhelmsro som är ett gårdscafé/restaurang som ligger på landet. Där mötte syrran m fam upp samt syrrans killes mamma. Vi firade morsdag dagen innan eftersom syrran och dom reste utomlands igår. Blev mycket lyckat. Satt på deras innergård och njöt av buffén. Sen blev det fika på udda porslin i gammaldags stil. Chokladboll till mig 😋 På vägen hem stannade vi på en djurpark så Otto fick leka av sig (och jag med haha). Jag haffade en trampbil och åkte runt på 😅 Skäms verkligen inte för sånt!
Igår kom mormor spontant till mamma vilket händer typ en gång vartannat år. Hon är ju gammal och bor långt bort så orkar sällan köra hit. Då passade jag på att umgås med henne hos mamma. Vi satt ute i trädgården och mumsade på rabarberpaj, bullar och kakor hela eftermiddagen. Så mysigt!
Idag varit på terapi vilket kändes bra och peppande. Fick beröm för mitt arbete och att jag tar mig framåt. Känns skönt att få lite cred. Lite svalare och disigt ute idag vilket jag uppskattar. Kan andas lite bättre och behöver inte duscha fem gånger om dagen av hetta... Hoppas ni haft en fin helg 😘
Anna

Jobbar du inte längre på det där caféet? Lr var det bara tillfälligt?

Svar: De hör av sig vid behov
Ida

Mia

Läste att du tog med din mamma på en hemlig tur på 50 mil, hehe. Det var en ordentlig tur tänkte jag😊

Svar: Haha nää det skulle jag inte orka 😅
Ida

Matilda Berlin

Men guuu vad härligt det låter!! Vet ju att du brukar tycka helgerna är lite jobbiga, så det gör mig verkligen SÅ himla glad att läsa att du haft det så bra =)) STOR KRAM finaste <33

Svar: Ja det va skönt med sällskap för en gångs skull 😍 Tack fina du!!
Ida

Mia

Ha, ha jag hade velat se dig på Trampbilen, sådant är så jäkla kul. Jag skäms inte det minsta för att göra sådant, älskar speciellt att klättra i träd. Låter som en helt perfekt dag, speciellt om man har en liten Otto med ❤. Kram Mia

Svar: Haha ja det va många som tittade på mig 😂 Nä skämmas ska man inte! Kram
Ida

Maja - Våga prata om psykisk ohälsa

Men vilken fin idé och mysigt ställe! Min egen mamma jobbade verkligen hela helgen, så idag ska familjen äntligen åka hem till mormor och fira dem två. Älskade mammor! (Haha, har själv redan duschat två gånger idag och lär bli en tredje innan vi åker för svetten den rinner 😂)

Kram ♡

Svar: Hoppas ni hade det fint hos mormor 😊 Ja jag duschar typ 4 gånger om dagen 😥 Kram!
Ida

Nathalie

Åh vad mysigt!! Jag läste också 50 mil och tänkte att det var en lång bit för en överraskning :,D KRAM <3

Svar: Haha 50 mil vore galet haha 😅
Ida

Maria

Vilken härlig och mysig helg du haft! Betydligt skönare ute idag efter regnet som igår :)

Svar: Ja det va mysigt 😊 Tyvärr lika varmt nu igen 😥
Ida

ninna

trampbilar är SA roliga riktig barndomfavorit nostalgi.trampbåt ännu roligare var du det provat?nu på sommaren rodd och kanot också ett måste Gillar du?finthöra du mårbra var sällskap ser mysigt UT sol Natur god fika....varni på ngn cafe?hur märker du gåttframåt?

Svar: Ja trampbåt är kul 😀 Ja vi var på café!
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress