Igår var första dagen på en vecka som jag inte grät något. Igår kunde jag andas ganska bra vilket va så skönt! Tillbringade dagen med Hugo. Det regnade så blev en kort promenad och efter det lade jag mig i deras soffa och kollade på första säsongen av "bonusfamiljen" som jag missat (sett andra och ääälskar den serien, har ni sett den?). Hugo har varit lite avvaktande förut för vi känner ju inte varandra ännu men igår när jag ropade på honom från soffan så kom han springandes och la sig på mig och somnade. Sååå sött <3 Där låg vi och gosade en och en halv timme. Underbart när en mår dåligt att ha en hund liggandes på sig <3 Är fortfarande sjukt trött, så trött att benen viker sig. Blir ännu tröttade av min pollenallergi. Nu slår björkarna ut och det är inte kul. Nån mer som känner av pollen? Jag blir jättetrött och nere av min allergi men ännu mer trött av medicinen...
Ville inte vara ensam igår eftermiddag så jag åkte till mamma och hundarna. Pratade även i telefon med T vilket gjorde susen för mitt humör :-D Har sjukanmält mig idag pga min virusinfektion jag haft ett tag nu. Kan inte jobba med yrsel och extrem trötthet. Hoppas må bättre snart. Ska iaf bli bättre väder nu framöver. Typ 20 grader hela nästa vecka :-) Måste verkligen skaffa en bikini och sommarkläder NU! Har ju inget att sätta på mig, PANIK!
Ska ni göra nåt denna fredag? Här blir det lugna puckar. Apropå puckar blev jag sugen på en lakritspuck nu. Åh! Eller nån annan glass. Det måste bli glass i veckan när sommaren kommer :-) Har även tingat en rabarberpaj av mamma ;-) De börjar titta fram ur marken nu. Finns nästan inget godare än vårens första rabarberpaj av rabarber från trädgården. Vaniljvisp ska det vara till. Inte vaniljsås! Stor skillnad. Önskar en en fin helg oavsett vad ni ska hitta på. Ta hand om er själva och gör sånt ni mår bra av och som ni får energi av. Stor kram <3
Camilla

Javisst är det härligt med djur när man inte mår bra 😊 dom ger en stor tröst. Jobbigt att du är sjuk än, kan det vara influensa?
Jag mår också skit efter ett jobbigt och tråkigt besked. Svårt att veta vad man ska göra för att må lite bättre. Jag har iallafall kattungen nu som ger en glädje. Ha en sån bra helg som det bara går. Kramar ❤️

Svar: Ja djur är underbart 😍 Så mysigt att ni skaffat katt 😘 Nä det är inte influensan utan en annan sak som jag inte vill gå in på här. Men hoppas det går över snart... Vill bara få må bra! Usch va jobbigt med tråkiga besked 😢 Vet inte vad det gäller men hoppas du kan prata med nån om det. Stor kram
Ida

Angelica Wåhlin

Jag & smabon älskar Bonusfamiljen!

Svar: Verkligen såå bra!! Längtar efter nästa säsong 😊
Ida

Matilda

Skönt med ångestfri dag❤ nu kanske jag har fel men visst hade du egen hund som du överlämnade till din mamma pga allergi? Blir du inte dålig nu? Mums på rabarberpaj. Brukar göra en hel stor form och äta upp själv men föredrar både visp och sås samtidigt ☺ här blir det restaurang med killen och sen hade jag tänkt lite tv med chips och dip men nu tror jag att jag minsann svänger ihop en äppelpaj istället ☺

Svar: Jo de hundar mamma har nu va mina från början. Blev allergisk tyvärr men verkar tåla pudlar 😊 Är en allergivänlig ras. Åh va mysigt med restaurang och äpplepaj 😋
Ida

Maria

Så sugen jag blir på rabarberpaj nu, jag som vräkt i mig godsaker hela dagen idag. Åt räkmacka på Skogshyddan när jag var där i eftermiddags, och ikväll har jag ätit våfflor med grädde och sylt :) Imorgon ska jag göra fint på min altan och inne ska jag påbörja en ordentlig vårstädning.

Svar: Så gott med räkmacka o våffla!! Mysigt på skogshyddan 😊 Borde fixa till min balkong men inte haft ork... kram ❤
Ida

Matilda Berlin

Jag vet inte om du tänkte på det, men det märks att du har mycket mer energi i det här inlägget än de senaste?? SÅ UNDERBART att höra fining!! Hoppas du kan få njuta lite av helgen och att du kommer kicka nästa veckas ass <33

Svar: Tack för omtanken 🌸🌸 Att du ger hopp!
Ida

Maja - Våga prata om psykisk ohälsa

Fan va jobbigt att du mått så i en vecka, men skönt att du äntligen fick en chans att andas! Vet hur det känns att vara där... ♡ Bra att du sjukskrivit dig så att din kropp kan få återhämta sig från infektioner och allergier. Ta hand om dig fina (& ät asmycket glass) ♡

Svar: Ja det har varit sjukt jobbigt. Känts lite bättre de senaste dagarna. Kram fina 🌷
Ida

sarah

älskar den seigen

Svar: Ja den är grym!!
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress