25 mars 2018

Uteservering :-)

Allmänt

Viken vårdag vi haft idag! Helt underbart :-) De har börjat sopa bort allt grus från gatorna, folk tvättar sina bilar, grilldoft i luften, folk njuter i solväggen och jag har tagit årets första fika på en uteservering. Älskart :-) Blev en mjuk hallon- och kardemummakaka för mig. Saftig och god men smakade knappt någon kardemumma eller hallon tyvärr. Va mest bara jättesöt. Men den gick ner ändå ;-) Satt där och lyssnade till fågelsången och njöt av att solen värmde mig med sina strålar. Livet kan vara riktigt fint ibland <3 Har inte kunna redigera bilderna så ni får ta dem för vad de är ;-)
Maria

Jag har också varit ute i det fina vädret idag. Gick förbi Limtorget, men hade tyvärr inga pengar med mig så jag fick hoppa över fikat. Annars hade jag slagit mig ner i solväggen där och gjort som du, och tagit årets första utefika :)

Svar: Kommer fler dagar 😃 Men idag snöar det igen... suck!
Ida

Matilda Berlin

Men alltså guuu vad underbart!!! Ser faktiskt inte allt för fel ut att komma hem till =) Kram finaste <3

Svar: Va helt underbart 😃 Men nu snöar det igen haha!!
Ida

Camilla

Gud så underbart ☺️ Jag njöt av solen tillsammans med Agnes. Här snöar det idag så känns som ett rejält bakslag men vi ska igenom hela april innan våren kommer, men sen så 😉 kramar

Svar: Va härligt att umgås med agnes 😃 Snöar här med haha!
Ida

Angelica Wåhlin

Gud, så härligt med uteservering! :)

Svar: Ja helt underbart 😃
Ida

Netti Starby

Åh vad underbart! :-D Kramis

Svar: Verkligen så härligt 😃
Ida

ninna

du är nogentoppen fotograferare snygga bilder varifrån?riktig vårfeelings.var kakan god?med vem fikade du?

Svar: Tack! Kakan va sådär god. Va där med mamma.
Ida

Mia

Va gott😊 så gott med sån kaka även om jag föredrar med vaniljsås på👌

Svar: Fanns inte vaniljsås att få. Va som en sockerkaka. Smakade inte hallon alls tyvärr 😦
Ida

ajlimullersandvik.blogg.se

Men åååh, hur himla härligt det här ser ut då! Jag ser att du skrev att den inte direkt smakade hallon, men bara att fika NÅGOT på en uteservering är ju megahärligt!

Svar: Ja det va verkligen heeelt underbart :-)
Ida

Mia

Äta ute är så härligt men dyrt tyvärr. Pluggar och bor i stan så nå slantar över finns inte. Visst kan man göra det ibland men läser en blogg och den tjejen äter ute varje dag. Varje dag! Och är utan jobb. Visst att hon bor hos föräldrarna men även de skjutsar runt och äter ute. Måste bli extremt dyrt. Förstår inte hur det är möjligt🤔

Svar: Ja det är sjukt dyrt tyvärr :-( Älskar att äta ute, både mat och fika och frukost men gör det kanske någon gång i månaden MAX. Ibland kan det gå ett halvår mellan gångerna. Fattar inte heller hur vissa har råd att äta ute varje dag? Men antar att deras föräldrar betalar. Blir ju väldigt stor skillnad när man är vuxen, bor ensam och tar ansvar för alla utgifter själv.
Ida

Mia

Jo visst är det skillnad om mam bor med föräldrarna men tycker ändå att man bör betala för sig om man bor hemma med gratis mat husrum el vatten mängder av skjuts och dessutom restaurang. Lär ju bli en chock den gång hon flyttar....

Svar: Ja jag håller med dig. Blir en stor omställning sen när hen växer upp och ska bli självständig.
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress