Åh jag blev SÅ GLAD när jag såg på instagram att Mia Skäringer ska ut på turné med sin nya föreställning "nomorefuckstogive". Jag tokälskar henne, hon är verkligen en förebild för mig och har så varit under väldigt många år. Vi är så lika på många plan och har gått igenom liknande händelser i livet. Älskar hennes och Annas podcast och älskar hennes föreställningar, böcker och sketcher hon gjort som bla Tabita och Gulletussan. Jag vill verkligen se denna föreställning o höst. Blir nog i Göteborg för min del. Biljetter släpps på fredag. Vill ni gå? Jag fyller ju år i november när hon är i Göteborg så får kanske bli en present till mig själv ❤ Detta va dagens höjdpunkt för mig. Behövdes denna grå tisdag.
Mia Skäringer "Avig Maria - No more fucks to give!" I november återupptar Mia Skäringer sin resa genom Sverige. Den här gången med ”Avig Maria - No more fucks to give”, en föreställning om att äga sig själv och vara kvinna på sina egna villkor. Premiär i Örebro den 2 november och därefter vidare till Linköping, Gävle, Västerås, Karlstad, Uppsala, Göteborg, Halmstad, Malmö och Stockholm. ”Nej, det anstår mig icke längre att göra mig mindre än vad jag är. Jag är inte skapad av Adams gamla revben. Det fanns byggmaterial till mig med. Nu har männen pratat sedan dinosaurierna dog ut. Det här är mina 90 minuter. Avig Maria är en föreställning om att äga sig själv, vara kvinna på sina egna villkor. Fulvackerstarksvagjag. Jag tar med er på en resa i min människa, genom demoner, rädslor och kärlek. Och visst är jag rädd men Tabita håller mig i handen - Nu ru, nu tar vi en litten go rök på detta å sätter ner skåpet. One last fuck to give!” Mia Skäringer
Camilla

Åh skulle så gärna vilja gå 😊 älskar Mia. det närmaste för mig är Västerås och det är 12 mil bort. Vet du vad det kostar? Kramar ❤️

Svar: Ja men satsa på Västerås 😀 Vet inte vad det kostar för biljetterna släpps den 16e. Kramar ❤
Ida

Nathalie

Åhhhh det skulle jag verkligen vilja! Älskar henne, hon är underbar!!! <3

Svar: Köp biljett 😃
Ida

Olivia

Nej tycker hon är riktigt jobbig. Gillade henne i början av hennes karriär men nu på senare tid har hon bara blivit too much😣

Svar: Tur det är frivilligt att lyssna på henne då 😊
Ida

Matilda Berlin

Nej vad underbart!! Det är KLART du ska gå finaste <33

Svar: Får se om jag har råd. Men tror den kommer vara bra 😊
Ida

Rain

Åh skulle med vilja gå:) men november känns så långt bort och sen vet jag ärligt talat inte vem jag skulle gå med:(

Svar: Ja det är ett tag dit men man behöver ju va ute i god tid om man vill få en plats. Nej jag har ingen att gå med heller haha! Får väl gå ensam i värsta fall.
Ida

Netti Starby

Men vad roligt och jag gillar också Mia enormt! :-D Kramis

Svar: Ja hon är grym :-) Kramis!
Ida

Anonym

Jag har blivit halvt blind och behöver glasögon för första gången i livet. Tror jag skulle passa i sådans som du har så undrar om du vet vad de heter? Var har du köpt dem?

Svar: Ingen aning vad de heter faktiskt. Va flera år sedan jag köpte dem så de är nog ute ur sortimentet nu. Köpta i stan jag bor i. En liten optiker så är ingen kedja. Men gå till en optiker och kika. Finns ju massor av bågar att välja mellan 😃
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress