Påskafton och jag har spenderat dagen med mamma och hundarna. Vi har ätit påskmat och fikat och tagit en promenad i solen. Jag hade tänkt att vi skulle sitta ute i solväggen och fika men fy satan va kallt det va. Nej, jag hatar att frysa så vi tog kaffet inne istället. Såg en kvinna i kjol och linne igår och jag höll på att tappa hakan 😲 Va för fan minus sex på morgonen...
Tror inte att jag är eller håller på att bli sjuk. Jag tror att allt beror på att jag slutat med medicinen. Va sju veckor sedan nu men endast en vecka sedan de försvann ur kroppen. Så kanske kommer en massa biverkningar nu? När de drivs ut ur kroppen liksom. En trötthet som inte går att beskriva, frusen, illamående, yrsel och massa tårar. Idag har det varit extremt. Har gråtit flera gånger av ingen anledning alls. Har känt att jag inte vill vara ensam så därför hängt hos mamma. Känner oftast att jag vill va ensam när jag mår dåligt men nu vill jag plötsligt inte va ensam alls. Känner mig så fruktansvärt ensam då.
Nu är jag iaf hemma och har ätit och sitter nu med godis och kollar på tv. Blir snart sängen för är sjukt trött. Hoppas ni haft en fin påskafton 😙 Kram!
Netti Starby

Vilka jobbiga biverkningar du har och hoppas att det går över snart. Jättefina bilder du har tagit och ha en mysig kväll! <3 Kramis

Svar: Ja dom är hemska! Krya på dig du ❤ Tack snälla! Kram
Ida

Matilda Berlin

Så härligt att du inte blev så dålig att du inte kunde åka med och fira!! Jobbigt med biverkningarna, men det är bara något som du måste kicka asset på för att du ska bli starkare och bättre än någonsin. Och det är du - BÄST! Kom ihåg det <33

Svar: Åker till släkten imorgon så hoppas orka följa med. Utsättningen är hemsk!! Helt fruktansvärt! Blir personlighetsförändrad vilket jag avskyr. Men har inget alternativ än att kämpa vidare o stå ut. Tack för stödet 😚😚
Ida

Nathalie

Usch så jobbigt men de kan säkert vara som du skriver. Hoppas skiten snart försvinner!! Kan du gråta och vara ledsen inför din mamma eller har du också svårt med det? Kram och GLAD PÅSK i efterskott :P

Svar: Asså dessa gråt och ångestattacker jag får går inte att hålla tillbaka. De är så starka. Gråter ofta inför mamma. Typ tre gånger igår och en idag. Svårare med syrran. Där kämpar jag emot mer. Men för mamma kan jag visa allt. Kan du? Glad påsk fina du ❤
Ida

Nathalie

Nej verkligen inte tyvärr. Vi har alltid undvikit känslor i min familj så det går inte alls utan känns bara förbjudet och fel :S Skönt att ni har den relationen <3 Massa kramar <3

Svar: Tråkigt :( Vi har inte visat känslor heller och det är endast när jag är ensam med mamma som jag kan gråta eller bli arg. Inte för nån annan..
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress