Vet inte hur mycket jag kommer orka blogga framöver. Allt är fruktansvärt tungt för mig just nu. Känns som hela jag kapitulerar. Att både mitt psyke och min kropp ger upp. Gråter mig igenom dagarna. Är så mycket som möjligt hos mamma då ensamhet inte gynnar mig nu. Orkar inte träffa syrran och Otto imorgon som jag hoppats på 😢 Orkar ingenting vilket skrämmer skiten ur mig. Dessutom skulle min terapeut på utbildning i veckan så har en tid först på måndag vilket känns sjukt långt bort. Sen är det snart semester för henne och hon blir borta en månad. Usch! Försöker ta mig hemifrån trots att varje muskel i kroppen gett upp och det känns som jag befinner mig på ett ostadigt skepp mitt ute i ett oväder med meterhöga vågor. Blev lunch ute idag men fick åka hem strax efteråt då jag inte orkade strosa runt på stan som vi tänkt. Hatar att må såhär. Blir sjukt deprimerad av att inte kunna göra något. Lunchen jag beställde in var baconlindad köttfärslimpa med grönpepparsås och potatismos. Det va gott tills jag såg en bit äggskal i min köttfärslimpa 😮 Gick till kocken och visade upp det och fick då pengarna tillbaka. Inte annat än rätt.
Ta hand om er där ute! Kram ❤
Helena

Fina fina du ❤️❤️❤️ Kan du stå på dig och söka hjälp igen? Du ska INTE behöva ha det såhär 😞 finns här om du behöver ❤️ stora kramar

Svar: Får rings vårdcentralen igen men tar emot då de aldrig tar mig på allvar. Sist jag va där sa dom att jag va stark för att jag orkade sätta mig på huk och resa mig igen... Jag är sjukt svag o yr o trött men det va ingen fara tydligen eftersom jag orkade resa mig från huk. 😔 Vet inte vad jag ska göra? Orkar inte mer. Kram och tack fina du ❤
Ida

Camilla

Fy vännen att du ska behöva må såhär, jag blir orolig för dig. Försök att söka mer hjälp även om det är jobbigt. Kramar

Svar: Ett helvete detta. Orkar inte mer. Kram ❤
Ida

Jen

Du kan inte ha b12 brist? Låter som dina symtom tyder på det. T ex om man har inflammerad tarm. Kram

Svar: Alla värden är bra. Hade inga brister.
Ida

Anonym

Dags att åka in akut? Så kan du ju inte ha det.

Svar: Alla bara säger att jag ska vila o att det kommer bli bättre. Känns som ingen tar det på allvar.
Ida

Matilda Berlin

Nämen fyyy vännen!! Det skär verkligen i mitt hjärta utav att läsa det här! Skickar alla världens kramar och är det något kan du ALLTID höra av dig <3

Svar: Tusen tack fina du ❤❤
Ida

Helena

Kan du ringa 1177 så kanske de kan hjälpa dig att hamna rätt? Hade jag bott närmare hade jag följt med dig ❤️

Svar: Åh tack fina du <3 Du är så omtänksam <3 Ringt vårdcentralen igen nu...
Ida

Nathalie

Usch stackare!! Känner så med dig! Kan du ta med din mamma till sjukhuset som stöd? KRAM <3

Svar: Jo mamma ska följa med nästa gång. Ringt vårdcentralen igen nu... Kram <3
Ida

Camilla

Jag tänker som Helena om du kan ringa 1177 och att dom hjälper dig. Jag fick bra hjälp därifrån när jag ringde. Dom bokade en tid åt mig på jourmottagningar (vi har ingen akut här) du måste och förtjänar att få rätt hjälp! Kramar

Svar: Jag har ringt vårdcentralen igen och hoppas få träffa en annan läkare denna gång... Kram
Ida

emma

det låter jobbigt! hoppas du hittar någonting som hjälper

Svar: Är fruktansvärt! Söker hjälp men finns ingen :-(
Ida

Miss Jennifer

Stor stor styrkekram! Jag lovar du är starkare än vad du tror, jag vet av egen erfarenhet..

Svar: Tack <3
Ida

Johanna Ahlsten

Tänker på dig! ❤️❤️❤️

Svar: Tack ❤❤
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress