Kollar ni på fotbollen? Kommer bli en tuff match för Sverige tror jag men hoppas på iaf oavgjort:) JAAA nu gjorde vi mål 😃💪 Haha!
Haft en lugn dag hos mamma och hundarna. Ätit ännu mer midsommarmat, gillar faktiskt sill mer och mer för varje gång jag äter det! Gillar ni sill? Sen blev det kaffe ur finporslinet och gubbar med grädde till det 😋 Mums! Spenderade resten av eftermiddagen med att sitta på altanen och läsa tanttidning haha! Tänker väldigt mycket om kvällarna. Jag VILL ha ett annat liv. Känner att jag måste bryta mig loss på så många plan. Göra slut med mitt gamla liv. Bara jäkligt svårt då jag inte har något annat. Har inget att ersätta det gamla med. Blir bara ett stort tomrum. Men för att skapa ett nytt bättre liv krävs att jag raserar det gamla till marken och börjar bygga upp ett nytt från grunden. Sjukt läskigt och svårt. Behöver massa stöd och hjälp. Synd min terapeut har semester i en månad nu... Kämpar på så gott jag kan själv. Vill inte ha det så här längre.
Camilla

Jag tittar också på fotbollen och hejar fram Sverige 😊 men blir nog tufft mot Tyskland. Jag har lärt mig att tycka om sill men det får inte blir för mycket. Favoriten är skärgårdsill. Det är mycket tuffare på sommaren då terapeuterna går på semester och man står kvar själv utan hjälp, precis som att psykiska sjukdomar också tog ledigt, tyvärr funkar det inte så. Kramar ❤️

Svar: Nej precis. Ofta mår en sämre på sommaren och då har allt stängt. Så dumt 😞😠 Kämpa på och ha en fin dag 😍
Ida

Anna

Jag älskar sill😍 matjessill med potatis och gräddfilssås samt skärgård och senapssill. Så gott😍 här blev det också jordgubbar grädde och glass, det hör till och utan det ingen sommar. Ska gå och göra en jordgubbsmilkshake och fortsätta itta på fotbollen 😊

Svar: Ja visst är den kombinationen god 😃
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress