Trotsade min trötthet, yrsel och alla andra hemska symptom jag har idag. Följde med mamma till Spiken som är ett fiskeläge vid sjön där de röker fisk och säljer. Finns små butiker och café och massa båtar. En känsla av kusten. Vi satte oss med utsikt över sjön och åt och fikade. Blev en stor saftig kanelbulle för mig 😋 Mamma tog glass. Hon fick springa upp och ner för trappan för att hämta kaffe mm för mina ben bar inte 😢 Strosade runt som i en dimma där och trodde jag skulle svimma när som helst.
Va iaf skönt att komma hemifrån lite. Får panik och ångest av att ligga ensam hemma i min säng. Bara gråter och gråter. Usch! Blir det inte bättre snart ska jag söka vård igen och kräva att bli noggrannare undersökt. Hoppas ni haft en fin lördag 😘
Camilla

Skönt att du tog dig ut en stund. Du är stark som gör det trots ditt mående. Visst har du mått såhär förut? Har för mig att jag läst det förut just med yrseln och så. Om det inte blir bättre så måste du söka vård igen. Krya på dig ❤️ Kramar

Svar: Jo det va skönt på ett sätt men sjukt jobbigt o obehagligt. Har nog mått typ såhär förut men inte varit så svag att benen inte bär mig under snart en vecka. Skrämmer skiten ur mig o blir rädd att jag har ms el als 😢
Ida

emma

vilken smarrig glass

Svar: Mm verkligen!
Ida

Emma Engström

Låter som att du och din mamma fick det väldigt mysigt! Kram

Svar: Jo det va fint 🌼
Ida

Matilda Berlin

Vilken fantastisk sista bild!!! Så himla sommar-härlig!! STOR KRAM finaste och hoppas det är lite bättre idag <33

Svar: Ja den är så somrig 🍦❤ Tyvärr lika illa idag men tack för omtanken 🌼
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress