Har inget speciellt på hjärtat. Vill bara kika in och tacka för att ni peppar och kommer med tips osv ❤ Vissa dagar är ni de enda jag integrerar med. Era kommentarer betyder! En fin kommentar kan på riktigt göra min dag. Sen hoppas jag att ni inte skriver nåt ni inte menar bara för att va snälla.
Annars har jag mest badat och duschat kallt och druckit resorb dessa dagar. Försöker överleva hettan. Är helt slut av värmen och sover kasst då det är 30 grader i min lägenhet 😥 Får mycket lättare ångest när det är varmt har jag märkt. Får panik och svårt att andas i denna extrema hetta. Igenkänning nån? Har rivit upp såret på min näsa så ser ut som rudolf med röda mulen, har rivit upp mina nagelband och tuggat x antal tuggummipåsar så jag fått kramp i käkarna. Typiskt mig att göra sånt vid ångest. Väntar dessutom svar på min hjärnröntgen... Hemsk väntan! 😣 Ikväll har det regnat och åskat lite så hoppas kunna sova lite bättre inatt. Sov sött 😚
Nathalie

Ja för mig är det en balansgång det där med ångesten och värmen. Idag har det varit hemskt för mig och jag har fan trott att jag ska avlida x flera, så sjukt varmt både ute och inne. Vissa dagar kan jag dock känna att jag mår bättre när vädret är fint, men det beror nog på dagsformen antar jag.
Kram<3

Svar: Får gärna va fint väder men typ 23 grader hade varit skönt och inte 33 😉 Får ångest av hetta tyvärr. Kram 😍
Ida

Camilla

Jag tycker om sommaren och värmen men nu är det alldeles för varmt! Det kan ju finnas nått mellanläge. Man blir helt slut och har ingen ork. I vår lägenhet lägenhet har vi 29 grader så kan inte heller sova. Vi får hoppas att det snart blir svalare. Kraam <3

Svar: Ja 20 grader skulle va behagligt! Mår inte bra av varmare. Så jobbigt att inte kunna sova :( Kram
Ida

Mia

Så fin bild på dig Vännen ❤. Jag är en värmeälskare, dock är det lite svårt att sova. Sen önskar jag att jag badat mer. Jag mår bäst på sommaren/tidig höst, resten av tiden är jag deprimerad. Håller tummarna för att röntgensvaret kommer tillbaka ok, och att du får sova i natt! Kram Mia

Svar: Tack ❤ Jag badar varje dag för att stå ut. Galet varmt i vattnet också. Jobbigt med depression:( Jag gillar hösten och våren mest :) Kram
Ida

Amanda Persson

sover också skit dåligt då det är så varmt ! och mitt jobb kräver långa byxor så svettas ihjäl konstant, inte kul :/ kram!

Svar: Usch för långbyxor i värmen! Kram
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress