Igår åkte jag till syrran med familj för att spendera eftermiddagen och kvällen där med dom. Mådde inte bra alls innan jag åkte så tänkte att jag bara skulle stanna en liten stund. Men blev längre än så för kom nyligen hem 😀 P (syrrans sambo) hade förberett en smarrig middag och vem kan tacka nej till det? Inte jag iaf 😜 Så efter att vi fikat gick jag, syrran och Otto på jakt efter smultron i närheten medans P förberedde middagen. Otto ÄLSKAR verkligen bär och frukt av alla de slag. Han va så duktig som letade och plockade (läs åt upp) smultron. Inget i burken för hans del inte haha! Såklart skulle han ha sin mössa på sig också fast det va typ 30 grader varmt 😥 Han är GALET ENVIS!!!
Fanns inte så mycket smultron tyvärr men fick ihop en deciliter iaf 😍 Sen avnjöt vi en jättegod middag på altanen. P är grym på matlagning! Blev marinerade kycklingspett, asiatisk sallad och jasminris. Möms! När Otto somnat åkte chokladasken fram och ännu senare gjorde P chokladmousse som vi smaskade i oss. Jag gick verkligen utanför min comfortzone igår. Tackade ja till allt och åt som dom gjorde. Mycket enklare att utmana mig där än ensam hemma.
Sen smälte mitt hjärta när Otto sprang nedför en grusbacke och sprang rakt in i min famn och kramade mig 😘😍 Lycka!! Han är väldigt avvaktande mot andra än mamma o pappa. Inte många som får kramar eller hålla handen tex. Så det värmde ❤ Längtar efter ett eget barn ännu mer nu...
Camilla

Han är så otroligt söt 😊 bra att du blev bortskämd med god mat och fika. Kraam

Svar: Ja som en docka ❤❤ Ja mycket gott blev det 😀
Ida

Nathalie

Åh vad mysigt att han sprang till dig <3 Han är SÅ söt och jag är glad att du har honom i ditt liv <3

Svar: Ja mitt hjärta smälte 😍
Ida

Anonym

Va är det för chokladask? Märke? Ser mumsig ut, vill köpa☺☺

Svar: Ingen aning. Nån ask de hade fått från en vän. Det kan ha varit Lindt 😋
Ida

ISA

haha men gu, trodde det var en skål med blandade nötter och sen citron till!! Lät konstigt även för att vara dig Ida ;) Vad mysigt att du ändå har dem att hänga med, du är/kommer bli en så viktig person i hans liv. Kom ihåg det oavsett hur det blir med egna barn. Heja dig som var *spontan* och stannade längre än planerat med, du är allt bra tokig du ;) haha kram <3

Svar: Haha tycker du jag är konstig 😉 Tar det som en komplimang 😘Ja det är mysigt när det väl blir av 😀 Vill verkligen bli en viktig person i hans liv 💙 Finnas där i vått och torrt.
Haha låter löjligt kanske men va stort för mig att stanna kvar o bryta alla rutiner (you know) Kram ❤
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress