22 januari 2018

Naturen 💙

AllmÀnt

Efter min maginfluensa sĂ„ har Ă„ngesten slagit till rejĂ€lt istĂ€llet. Vet inte varför men haft sjuk Ă„ngest sedan jag började mĂ„ bĂ€ttre. IgĂ„r var jag ute och fotade i ett UNDERBART vintervĂ€der ❀❀ Det enda som hjĂ€lper mot min Ă„ngest. KĂ€mpar sĂ„ mycket med att slĂ„ mig fri och bryta vanor och det tar pĂ„ krafterna och jag blir mest arg, irriterad och grĂ„ter av ingenting. Men det fĂ„r vĂ€l vara sĂ„ tĂ€nker jag.
Maria

Åhhh vilka fina bilder <3 Vi var nog ute och promenerade samtidigt igĂ„r fast pĂ„ olika stĂ€llen :)

Svar: Tack fina du :-) Haha, ja det va sÄ fint vÀder att fota i :-)
Ida

Lars Gustafsson

Gudomligt vackra bilder. Vad duktig fotograf du Àr. Promenader hjÀlper mig ibland att blÄsa ur hjÀrnspöken.

Svar: Åh va kul att höra :-) Tack sĂ„ jĂ€ttemycket!!
Ida

Netti Starby

Promenader Àr verkligen terapi för sjÀlen och vilka vackra bilder! :-D Kramis

Svar: Ja sÄ Àr det! Tack snÀlla :-) Kramis
Ida

Evahle - en blogg om psykisk hÀlsa

SÄ fina bilder! SÄ skönt att det hjÀlper dig lite att foto <3

Svar: Tack sÄ jÀttemycket! Ja det Àr skönt att ha en ventil <3
Ida

Matilda Berlin

Men alltsÄ WOW vilka fantastiska bilder!! Du Àr verkligen sÄ sjukt duktig pÄ att fota vÀnnen <33

Svar: Åh va glad jag blir nu :-) Tack snĂ€lla <3
Ida

Camilla

SĂ„ vackra bilder 😍 naturen Ă€r magisk.

Svar: Tack :-) Ja verkligen!! Den Àr helt underbar :-)
Ida

Amanda Eveline - Utbytesstudent i Singpore

Åh vilka hĂ€rliga bilder! :D

Svar: Tack sÄ jÀttemycket!!
Ida

Pauline Hurtig

Äh sÄ vackert och sÄ söta fÄglar!

Svar: Tack snÀlla :-) JA visst Àr dom fina :-)
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress