Hela denna vecka har min mage gjort uppror! Vet inte vad det beror på riktigt men kan ha med nedtrappningen att göra. Är tydligen en biverkan.. Men kan va annat också för min mage är ofta paj. Idag har det varit extremt dock. Knappt kommit utanför dörren för det bara rinner ur mig (ursäkta om ni är äckelmagade). Mår jätteilla och känns som jag ska spy men spyr aldrig. Hoppas må bättre imorgon!
Igår satt jag iaf barnvakt åt en kille på 3 år här i stan. Va första gången så va nervös men det gick fint. Idag har jag varit hemma hos en familj som behöver hundvakt och det kändes toppen 😀 Ska bli kul att bli en dogwalker! Då har jag något att ta mig upp för om morgnarna. Allt är inte hundra än men hoppas det blir bra och att jag kommer få rasta hunden ofta :) Det är en Pumi som är busig och alert så hoppas vi kommer komma bra överens ❤ Nu ska jag lägga mig för känner mig inte kry alls 😦 Sov sött! Kram
Camilla

Fy då för att vara kass i magen 😔 kan säkert ha med nedtrappningen att göra. Det påverkar säkert hela dig och speciellt när du ätit det så länge. Slutar du snart helt med dom? Åh så kul att vara dogwalker :) hur fick du det jobbet?
Krya på dig ❤️ Kramar

Svar: Ja det påverkar verkligen mer än jag trodde... Allt blir kaos! Via en sida på nätet som heter care.com tror jag. Kram 😍
Ida

Maria

Hoppas familjen vill ha dig som hundvakt, håller tummarna.
Inte kul att vara dålig i magen. Jag har också varit risig i min mage. Kom fram till att det nog beror på all blandning av mat som jag stoppat i mig nu kring jul och nyår :)
Krya på Dig!

Svar: Det ville dom 😃 Ja julmaten kan ställa till problem med magen... Kramar
Ida

Netti Starby

Vad skönt att det gick bra när du var barnvakt och hoppas att du blir bättre i magen! <3 Kramis

Svar: Tack 😚
Ida

Matilda Berlin

Fyyy vad jobbigt!! Hoppas det är bättre idag vännen! Kram <3

Svar: Tack 😘
Ida

Felicia

Men usch då! Hoppas du mår bättre idag fina du 🌟 Åh, så kul med att gå ut med hundar! Håller tummarna att du får göra det ofta. Hoppas du får en bra dag, kram!

Svar: Ja det ska bli så kul 😃
Ida

Felicia

Åh irriterande, Kommentarer råkade skickas iväg innan jag blev klar..

amanda

Men åh vad jobbigt med magen!! Hoppas det vänder snart<3

Svar: Mmm det har varit hemskt :( Tack
Ida

Anonym

Härligt, va kul att du hittat en sysselsättning ❤ men du vännen, du ser väldigt avmagrad ut. Blir orolig. Kram❤

Svar: Ja det ska bli kul 😃
Ida

Anonym

Triggar det dig att fortsätta väga lite när du får kommentarer om att du är för smal?
Eller vad är anledningen till att du inte tar tag i det efter alla år?

Svar: Förstår inte din kommentar. Du vet inte nåt om min viktutveckling under alla år. Kan meddela att jag ökat tvåsiffrigt sedan jag va på botten. Har en del kvar ja men inget jag tänker skriva om här. Kämpar med en viktuppgång.
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress