Har äntligen landat i soffan, tänt ljus och ätit kvällsmat. Varit fullt upp idag vilket jag inte är van vid så är supertrött nu. Va så trött i eftermiddags att jag började gråta. Har iaf rastat Newton, varit på fika hos mamma där även syrran och Otto var och sedan varit barnvakt. För en "frisk" människa är detta kanske inte mycket alls men man ska verkligen inte jämföra sig med andra för det får en bara att må dåligt. Ofta är det så för mig iaf, vissa kanske känner annorlunda. Måste tipsa om denna choklad förresten :-) Lindt chokladkulor i olika smaker, fanns billigt på Rusta igår och jag bara älskar dom ;-) Gå och köp!!!
Imorgon ska jag åka till Skövde och vara barnvakt åt Otto hela eftermiddagen och kvällen då syrran och hennes kille ska på visning, bio, ev spa och middag ute. Hoppas det kommer gå bra. Så jobbigt när Otto blir ledsen och är otröstlig :-( Som när mamma o pappa vinkar hejdå, usch! Men det gäller att öva för nästa vecka börjar han på förskolan (var fan tog tiden vägen?, han föddes ju nyss). Tänkte köra en liten frågestund om det skulle vara intressant? Vad säger ni?
Maria

Tiden den går så otroligt fort, veckorna de bara flyger fram :) Man hinner nästan inte med känns det som :)

Svar: Ja det är läskigt!
Ida

Anonym

Va sugen man blev på spa och middag låter underbart ju😍 lindor har flera gida sorter. Gillar de röda och vit choklad liksom cappuccino. Frågestund låter trevligt. Tror många har funderingar.kram

Svar: Ja spa är aldrig fel ☺ Jag älskar alla smaker 😋
Ida

ajlimullersandvik.blogg.se

Tiden är verkligen märklig, ibland tycks den fan stå still och helt plötsligt står man bara där och är 28 år gammal och har identitetskris IGEN!

Svar: Jag är 32 och har åderskris deluxe!! Sån sjuk ångest o stress. Hur handskas du med det?
Ida

Amanda

Åh dem är ju verkligen så galet goda!!<3

Svar: Ja verkligen 😃
Ida

Anonym

Åh lindor kan jag käka 10 på raken av. Gärna till en god kopp cappuccino 😍 tråkigt bara att de är så dyra normalt sätt men bra med rea efter jul så man kan bunkra😊 vet att du gillar kaffe men har du testat att göra kaffe latte med oatlyikaffe? Jättegott till lindor och annat också 😍

Svar: Kaffe och choklad är bäst!!! Nej jag har aldrig testat att göra kaffe latte. Måste man inte ha nån visp typ?
Ida

Matilda Berlin

Vill skriva - åhhh vad gott! Men jag föråt mig på dom när jag var typ 12, haha! Så nu får jag kväljningar av bara tanken. Men hey, det betyder att det finns fler åt dig ;) Kram <33

Svar: Haha ja gärna fler åt mig 😂
Ida

My

Åååh när jag kom hem från Nya Zeeland förra veckan efter ca 45 timmars resa så var jag också så trött så jag började gråta! Då vet man att man bör sova ;)

Svar: Ja det är hemskt att va SÅ trött!!! Men grymt att ha varit i NZ 😊
Ida

Angelica Wåhlin

Oj, så mycket du har fått gjort!

Svar: Jo det blev en del men sååå trött efteråt...
Ida

Marcus Woxther

va fin blogg ::)

Svar: Tack snälla! :-)
Ida

Hanna

Lindor är typ godaste chokladen!

Svar: Ja så krämig och god :-)
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress