Gokväll gott folk!
Har tänt ljus, virat in mig i min filt och dricker te och äter choklad 😍 Hittat en ny favorit i tehyllan. Nämligen immune support från lipton. Smakar ingefära vilket känns fräscht och jag inbillar mig att det kan boosta mitt immunförsvar. Är en nyhet som jag tycker ni ska testa 😊 Annars då? Mina tankar går på högvarv konstant. Försöker hålla mig sysselsatt för att minska min ångest. Har bakat bröd, städat, lyssnat på poddar, kikat på massa fina tapeter mm. Kan verkligen inte bestämma mig för vilken tapet eller färg jag vill ha. Så svårt! Får ju inte ångra mig sen 😕 Finns så mycket snyggt. FÖR mycket! Älskar denna färg, vad tycker ni?
Jag känner mer och mer för varje dag att jag behöver och VILL göra förändringar i mitt liv. Förändringar är läskigt men samtidigt spännande. Det jobbiga är att det liksom inte bara är att hoppa EN gång så är det gjort sen. Som när man hoppar fallskärm eller från en klippa ner i havet. Då kan man inte ångra sig. Gjort är gjort. Men jag behöver hoppa VARJE dag, flera gånger om dagen. Bara för att jag hoppade igår betyder inte det att jag kan koppla av och tänka att nu är det gjort. Nej, jag måste våga hoppa igen och igen och igen. Ingen annan än jag själv kan göra det. Andra kan peppa och tipsa och hålla tummarna. Men det är bara jag som kan hoppa. Jag som har ansvar för mitt liv.
Mia

Heja dig! Du har hoppet och viljan samt insikten i att det är du som själv som har den största makten i ditt liv. Du vågar hoppa! Kram

Mia

Heja dig! Du har hoppet och viljan samt insikten i att det är du som själv som har den största makten i ditt liv. Du vågar hoppa! Kram

Svar: Tack för peppen <3 Kram
Ida

Netti Starby

Vilket bra tips på teet och tapeterna är jättefina! :-D Kramis

Svar: Tack! Ja jag älskar den färgen :-) Kram
Ida

Mia

Det ÄR jättesvårt att hoppa och att våga, men ta små steg i taget Vännen. Gör listor på vad du skulle vilja göra först , det som känns mest angeläget. Sen tar du det steg för steg. Jag flyttade ju nyss och är fortfarande livrädd, men jag tar det dag för dag och hoppas, och jobbar på att det ska bli bättre.
Kram Mia

Svar: Ja gäller att dela upp i små steg. Börja någonstans bara. Du är så modig och stark <3 Kram
Ida

Ida

Lät som en god tesort!! Måste jag testa!! :D

Svar: Ja det är såå gott!!!
Ida

Anonym

Toppenbra att du vill görs ändringar. För det behövs nog för att du ska komma vidare och orka leva. Viktigt att du också agerar så det inte bara stannar som tomma ord år ut och år in. Gör du handling av tankarna har du all framtid på din sida ❤

Svar: Ja det behövs. Jobbar på det :-) Kram
Ida

Jonna Elb

Bra tips på teet!

Svar: Tack! Det är så gott!
Ida

Matilda Berlin

Men åhh, låter verkligen så gott! Tack för tipset!! Tyvärr har jag köpförbud på te utav min sambo. Te och ljuslyktor, haha! Kan dock hålla med om att det är rimligt. Har nog så jag klarar mig för resten av året. Men måste ta och testa det här sen =) Kram sötnos <33

Svar: Är du beroende av te eller? haha! Ljuslyktor kan man aldrig få för många av ;-) Kramis
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress