14 februari 2018

Min dag

Allmänt

Haft en fin dag trots alla j*vla utsättningssymptom! Jag har konstant yrsel, trötthet, ångest och allmän sjukkänsla. Men ska inte klaga. Vet att det tar lång tid att repa sig efter över 10 år av psykofarmaka i kroppen. Lyssnat på proffs inom ämnet och vet nu vad dessa piller ställer till med i kroppen. Sjukt vad mycket de förstör! Är en lång resa för mig att göra nu. Men jag är stark och målmedveten!
Åter till min dag. Tog en promenad i solen i förmiddags. Solen värmde och fåglarna kvittrade ikapp. Helt underbart 😃 I eftermiddag har jag och mamma varit i Skövde och hälsat på syrran och Otto då det är deras lediga dag från jobb och förskola. Syrran hade bakat bröd och köpt choklad så det blev ett mumsigt fika 😋 Asså finns det något godare än nybakt, ljummet bröd med smör och ost på? NEJ! Jag fick dessutom äta upp all choklad med marsipan i då ingen annan gillar dem haha! Hur kan man inte gilla marsipan och mandelmassa? Sen blev det lite lek med pussel och duplo innan vi for hemåt igen. Otto växer så det knakar! Visst har han blivit stor?
Linda

Jag gillar inte marsipan och mandelmassa 😬🙊. 😘

Svar: Mer över till mig :-D HAha
Ida

Matilda Berlin

Där sa du det: DU ÄR STARK!!! Heja vännen <33

Svar: Tusen tack underbara du <3 3
Ida

Camilla

Så söt han är lilla Otto 😊 har han fyllt två år? Agnes är snart 3,5 år. Det går så himla fort. Hon pratar och pratar ☺️ Du är stark som står ut med alla utsättningssymtom och ger dig tusan på att sluta en gång för alla. Jag vill sluta här och nu jag också men A i Mora tycker inte att det passar just nu men sen när jag är stabilare så ska jag sluta. Vill inte äta mediciner alls om det inte är nödvändigt. Jag avskyr både marsipan och mandelmassa haha! Petar alltid bort mandelmassan i semlan 😊 kramar ❤️❤️

Svar: Nej han är inte 1.5 än haha! Ja tiden går såå fort, det är läskigt. Gör som A säger. Det är otroligt jobbigt att trappa ned och viktigt att du har stöd i det vilket jag inte haft. Inte haft någon att prata med genom denna period. Man behöver vara stark i sig själv och klara av alla negativa tankar, ångest, panik och mörker som kommer. Inte vara destruktiv även om man ibland känner att det är enda sättet att hantera allt på. Så avvakta du <3 Haha, jag är tokig i mandelmassa, kan köpa en sån där korv med mandelmassa och bara äta :-) Kramis
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress