Lovade ju att lägga upp några bilder från onsdag och torsdag då jag va i Skövde. Va mycket mer snö där än här. Otto kunde inte röra sig i snön då den gick upp över knäna på honom. Han la sig ner i snön ist 😂 Tungan hänger alltid ut 😉 så sött!
Idag är en stor dag för mig. Första dagen som medicinfri på över 15 år!!! Tog min sista tablett igår. Kan inte fatta det än. MEN. Är medveten om att det kommer bli tufft en tid framöver med hemska utsättningssymptom men jag ska klara det. Är såå stolt över mig själv att jag kommit så långt. Trodde aldrig jag skulle palla att trappa ned medicinen men här är jag nu 😀 Dbt-teamet tyckte det va bra att jag nu inte åt mediciner eftersom de ofta trycker ned ens känslor vilket inte är så bra när man går i terapi. Skiten ska ju ut liksom.
Mia

Heja Ida! Så fina bilder ♥, på både naturen och Otto. Vad skönt med medicinfrihet om man kan och vill klara sig utan, det är ett hästjobb att bli fri men du fixar det! Kram Mia

Svar: Tack snälla :-) Ja det är tufft att sätta ut medicin men jag SKA klara det! Kramar
Ida

Gaby

Fina bilder ❤️ Hoppas du klarar dig bra utan mediciner framöver. Duktigt kämpat 👊

Svar: Tack :-) Ja det hoppas jag med. Vill inte ha mer mediciner nu... Kram
Ida

Anonym

Vilket fint hus❤

Svar: Ja verkligen :-)
Ida

Jennie

Riktigt härliga bilder! :)

Svar: Tack!!
Ida

Petra

Vacker kille😊 han verkar må bra och vilken underbar uppväxt han får i sånt vackert hus❤

Svar: Ja han är så söt :-) Det är inte deras hus utan ett hus på deras väg :-)
Ida

linda

du kommer klara det! :) & vilka härliga bilder! :)

Svar: Tack för ditt stöd! Tack :-)
Ida

<3

Grymt bra jobbat av dig! Verkligen något att vara stolt över, att sätta upp ett mål och jobba så länge för det och lyckas. Jag är imponerad.

Svar: Åh du anar inte vad glad jag blir nu :-) Tack!!!
Ida

MALINDENISE

Gud vilka underbara bilder :D

Svar: Åh tack snälla :-)
Ida

Amanda Eveline - Utbytesstudent i Singpore

gud vad skönt! och fina bilder

Svar: Tack så jättemycket!!
Ida

Matilda Berlin

Whaaaaat? YOU GO GIRL!!! Du är ju så jäkla grym! Heja heja!!! <33

Svar: TUSEN TACK 😍
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress