Jag vill inte detta ska vara en negativ blogg fylld av misär. Vill inte bara skriva om hur dåligt jag mår. Vill inspirera, skriva om intressanta saker, visa fina bilder, vara peppande. Vill så gärna må bra. Önskar mig inget annat. Och nu pratar jag inte om min ätstörning. Idag har jag återigen mått fruktansvärt. Benen viker sig, yrsel, så trött att jag somnar sittandes, glömsk, frånvarande, som i en dimma, illamående, ledsen och nedstämd. Legat i sängen hela eftermiddagen men tvingade mig själv att gå ned på stan för en fika med mamma och för att köpa den sista julklappen. Började dock gråta på stan av trötthet och av att jag helt plötsligt inte visste var jag befann mig. Så jävla läskigt. Mamma fick följa mig hem för hon va rädd att jag skulle bli påkörd eller nåt. HATAR att må såhär. Trodde det skulle bli bättre när jag sänkte medicinen igen för kände inga biverkningar första veckan jag åt den. Hoppas hoppas må bättre imorgon för då kommer syrran och Otto hit och vi ska luncha hos mamma. Klockan är bara halv nio men jag är helt slut och yr så ska lägga mig nu 😔 
 
Till er som mår bra. NJUT! Va tacksamma. Hälsan är viktigast för utan den blir allt svårt. Jag önskar inga julklappar eller annat krafs. Bryr mig inte om saker. Jag vill bara få må bra ❤ 
 
Camilla

Usch din stackare :( hemska biverkningar! Hoppas att det snart är övergående och att det känns lite bättre imorgon så du kan träffa din syster och Otto.
Kraam 😘

Svar: Kunde sitta i upp till tre månader.. Mår inte bra idag heller tyvärr. Hoppas orka träffa dem lite ändå ❤
Ida

Anonym

Usch, det låter värre än min morfar som är över 80! Du får vila vila vila och äta mycket och bra så du får tillbaka lite kraft åtminstone. Har du mycket kroniska sjukdomar i släkten? Kusiner som också är sjuka?

Svar: Vila o äta hjälper inte mot varesig biverkningar eller centrla sensitisation tyvärr. Nej inga kusiner som är sjuka.
Ida

Helena

Det gör ont i mig att läsa om hur hemskt du mår Ida 😔 Jag hoppas innerligt det vänder för dig snarast så du får må bättre ❤️ Många varma kramar!

Svar: Tack snälla du! Det hoppas jag med. Stor kram ❤
Ida

Nathalie

Usch det är så hemskt hur du mår. Önskar jag kunde göra något! ❤️ Och du, du får skriva vad du vill i din blogg, ibland hjälper det att få skriva av sig och känna att man inte är ensam. Vi är många som tycker om dig precis som du är och önskar dig ett bra liv ❤️

Svar: Tack för din omtanke Nathalie ❤ Och tack för det fina julkortet! 😘 Ja jag får ju faktiskt skriva vad jag vill men är rädd folk uppfattar mig som klagig o negativ vilket jag egentligen inte är men just nu är livet mörkt.
Stor kram ❤❤
Ida

Mia

Fina Ida!
Du ÄR en inspiration och du gnäller inte, du talar om hur det är helt enkelt 💖. Önskar bara att du slapp, att ha det såhär jobbigt 😔. Ibland blir biverkningarna värre när man drar ned på medicinen, än när man börjar med den. Det blir inte så för alla, men för en del, tyvärr. Tänker på dig! Kram Mia 💖

Svar: Tack snälla 💖 Önskar också jag mådde bättre! Fått sluta med gabapentin nu för mådde så dåligt av den 😔 Ska prova en annan medicin mot smärtan framöver. Stor kram!
Ida

Emma Engström

Snälla, fina du! Du får uttrycka dig som du vill här på bloggen och det kan vara skönt att skriva av sig om hur man mår, för det är livet liksom! Du är inte för negativ <3 Hoppas verkligen att det kommer kännas bättre snart för dig <3

Svar: Tack fina du 😘 Det är verkligen skönt att skriva av sig. Möts ofta av negativa kommentarer bara vilket gör att jag knappt våga skriva om hur jag mår längre. Kramar ❤
Ida

Matilda Berlin

Det gör verkligen så himla ont inom mig för att när jag läser detta! Jag önskar så att jag kunde hjälpa dig! STOR kram hjärtat <3

Svar: Kramar till dig ❤
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress