Hoho! Hur har ni det idag? Själv drabbats av nån inflammation i hälsenan så kan inte gå 😢 Gör så satans ont! Får lätt panik när jag inte kan gå ut. Blir bara ännu mer nedstämd av att sitta inne ensam hela dagarna. Att kunna gå ut och fota, lyssna på musik mm är mitt andningshål. Får ångest av detta! Alltid är det nån skit som drabbar mig. Ja jag klagar men tillåter mig det nu. 
 
 
Hade en fin julafton men allt gick så fort. Åkte 10 mil dit, åt mat och såg Kalle och fikade för att sedan åka 10 mil hem igen. Spenderade kvällen ensam hemma tittandes på Karl-Bertil med mat och choklad. Imorgon blir det mer julmat hos mamma med syrran m fam. 
 
 
Önskar bara min hälsena kunde bli bra så jag kan gå ut igen. Men läst att det är svårt att bli av med 😢 Pallar inte att va fast här. Ryggen blir mycket värre av att va i stillhet också. Orkar inte!!! Ska sluta klaga nu och åka till mamma och fika. God jul och fortsättning på julhelgen 🌟🎅
Nathalie

Jag fick ju också inflammation i båda mina hälsenor för ett tag sen och kunde knappt gå. Hade som två bollar runt hela hälen och det värkte som tusan, inte kul. För mig gick det över på kanske två veckor.
Hoppas ni får ett mysigt firande idag ❤️ Kram

Svar: Usch 😔 Vilade du foten då i 2v? Fick du nån behandling? Gick du inte alls under den tiden? Vad orsakade inflammationen? Måste kunna gå ut 😔 Kram ❤
Ida

Veronica Windom

Håper du har hatt en fantastisk julefeiring uansett! <3

Svar: Tusen tack 🌟
Ida

Nathalie

Jag får ju tyvärr sådär från ingenstans titt som tätt. Jag bara vaknade en natt och hade skitont utan att jag hade gjort någonting. Gick typ ingenting alls mer än såna där nödvändiga besök på maxi och liknande. Hoppas det blir bättre snabbt! Kram ❤️

Svar: Va konstigt att det kommer bara hux flux! Hoppas också det går över snart för får panik på detta!! 😘😘
Ida

Anna

Usch då, du får se till att vila och ta det lugnt. Låta kroppen läka❤ har du 'över'promenerat?

Svar: Nej det kom när jag spände på mig broddar på skorna som tryckte på senan.. Är känslig 😔 Kram
Ida

Camilla

Så fin du är Ida ❤️
Fy så jobbigt med hälsenan :/ inte det nu också! Vet du vad du har gjort?
Hoppas att det snart blir bättre.
Kraam <3

Svar: Tack 😘 Tror det kom när jag gick med broddar och de tryckte på hälsenan:( Nu kan jag inte gå alls. Kram
Ida

Yasmine

Fy vad hemskt att inte kunna gå! Hoppas det blir bättre snart! Kram

Svar: Ja det är hemskt 😢 Kram
Ida

Matilda Berlin

Men åhhh! GOD JUL finaste!!! Ser ut att ha varit fantastiskt! Hoppas verkligen att hälen blir bättre snabbt! KRAM !! <3

Svar: Gid jul!! Hoppas jag med 💖 Kram
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress