Hejsan!
 
Jag är så ledsen just nu. Började känna mig krasslig igår kväll och sov 12 timmar i natt och har nu halsont, svårt att svälja, fryser som en idiot och är matt och snorig. Vet inte om jag har feber. Är ledsen för att jag och syrran har planerat att ses fredag till lördag då hon är HELT ensam hemma då utan sambo och barn. Det händer liksom ALDRIG! Vi har planerat att ses och laga mat och ha fredagsmys hos henne för att sedan åka iväg på lördag morgon för att äta frukost på ett hotell. Asså det är sååå typiskt att jag ska bli sjuk när någon kul väl händer. Jag har ju aldrig något inplanerat annars men bara för att jag nu har det så blir jag sjuk :-( Och jag är en sån som inte är sjuk en eller två dagar och sen blir frisk. Nej, jag är sjuk minst en vecka när jag blir sjuk. Låter väl bitter nu men tycker fan det är min tur att få lite medvind i livet nu! Hade även tänkt gå till biblioteket för att se ett Luciatåg i eftermiddag men får se om jag orkar pallra mig dit. Usch, är så jävla ledsen och nere just nu. Är så långtråkigt att vara sjuk då jag inte har apple tv eller netflix. Inte sugen på att glo på "hem till gården" eller "doktorn kan komma".
 
Tröstar mig med choklad och pepparkakor ;-)
Yasmine

Det är verkligen surt att bli sjuk gång på gång! Stort krya på dig <3

Svar: Tack så jättemycket!
Ida

Felicia

Fy fasen vad värdelöst och blir så ledsen för din skull!! Så mycket fint och mysigt ni har planerat 🌟 Hoppas verkligen du känner dig piggare och kan umgås med din syster, vet hur mycket det betyder - systerhäng är oslagbart! Kram och krya på dig

Svar: Ja har verkligen sett fram emot det. Minns inte senast bara vi umgicks. Tack snälla ❤
Ida

Mia

Ni kanske kan ha mysigt fast du är krasslig, kan ju mysa på hennes soffa lika gärna som din. Kram

Svar: Jo om jag orkar åka dit. Tror inte hon vill bli smittad 😏 Inte kul med hotellfrukost om jag inte kan svälja el känner smaker 😔 Får se på fredag. Kram
Ida

Nathalie

Men så värdelöst att bli sjuk när man väl planerat in något. Ni kanske kan ses lite stillsamt ändå om du orkar? Angående Netflix så kan du ju testa en tid gratis och sen bara säga upp det om du inte vill betala. Krya på dig ❤️

Svar: Vet inte om jag orkar åka 6 mil och tror inte hon vill bli smittad 😏 Men får se på fredag. Jag har ingen Apple tv ens 😔 Måste köpa det innan jag kan testa netflix. Tack ❤
Ida

Emelie Artibus

Men fy att du känner dig krasslig!! Mycket vitlök i mat, citronvatten. Massor med sömn! Goda pepparkakorna såg ut😍

Svar: Ja så trist! Äter apelsiner och pepparkakor och alvedon 😊 Sover mest hela dagarna. Hoppas bli piggare snart. Kram
Ida

Johanna

åh trist, hoppas det går över snabbt, ni kanske kan ses ändå, om du orkar :)

Svar: Ja såå trist! Tror inte jag orkar åka dit o hon vill nog inte bli smittad 😏
Ida

Matilda Berlin

Är likadan. När jag väl är sjuk så är jag sjuk typ en vecka. Men jag håller ALLA tummar och tår för att du får bli frisk!!! STOR KRAM fina <3

Svar: Fattar inte de som bara är sjuka två dagar 😮 Lyx! Ja jag hoppas må bättre imorgon. Kra ❤
Ida

Matilda Berlin

Är likadan. När jag väl är sjuk så är jag sjuk typ en vecka. Men jag håller ALLA tummar och tår för att du får bli frisk!!! STOR KRAM fina <3

Nathalie

Har du en vanlig HD tv? Skaffa en HDMI kabel, det kör jag med! 😍 Kram och krya igen ❤️

Svar: Ja. Men måste köpa en apple tv. En sån där dosa. Kostar typ 2000 kr.. Tack 😘
Ida

Anna

Tråkigt. Så där var det också fär mig förut, så fort man väl skulle göra något blev man sjuk. Fick förklarat för mig att om man normalt inte har så mycket för sig utan mest är hemma osv så när det väl ska hända något kommer det att leda till att man börjar 'egga' upp sig kanske medvetet eller inte. Tex ser man fram emot det att man börjar fundera fundera fundera och det stressar kroppen tills man blir sjuk. Kropp och själ är helt enkelt inte van att göra saker.så var det för mig i många år tills jag blev mer psykiskt stabil och började göra saker om dagarna. Hoppas du blir frisk till helgen.kramar

Svar: Tror mer det beror på att jag hånglade med en kille i söndags som va sjuk 😉 Kram!!:)
Ida

Anna

Okej, förlåt då missförstod jag. Har du skaffat kille nu? Va kul❤ hoppas du mår bättre idag.kramar

Svar: Nej har inte skaffat kille. Kram
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress