Jag deltog i en tävling hos återhämtningsbloggen och vann 😀 Paketet kom i veckan och innehöll massa godsaker på temat lakrits. Tack snälla Johanna för paketet 😘 Lakritsdaim är såå gott!! 
 
Annars är jag fortfarande sjuk 😔 Hatar att va sjuk!! Har ingen Apple tv med netflix och sånt så kan inte se serier eller filmer utan är hänvisad till nåt så upphetsande som "hem till gården" och "doktorn kan komma" från 1800-talet... Äter pepparkakor som jag doppar i kaffe alldeles för länge så de blir så där geggiga, ligger i sängen, läser inredningstidningar och knaprar alvedon.
 
Ska försöka pallra mig iväg till bibblan där ett Luciatåg nalkas vid fem. Älskar Luciafirande! Saknar att delta i ett tåg. Gjorde det varje Lucia under många år då jag sjöng i kör. Va Lucia ett par gånger i kyrkan med levande ljus i håret. Magisk känsla. Lussade även på sjukhus, ålderdomshem och bb. Så fint att kunna sprida ljus åt andra ❤ Har ni sett något luciatåg idag? 
 
M

Tråkigt att vara sjuk :(
Det kanske inte är ett så mycket roligare alternativ på TV-program, men jag gillar SVT-play och Öppet arkiv. Det kanske kan vara något? :) Det finns bl.a. några bra julkalendrar från när vi var små (jag är ett år yngre än dig). Dessutom går Musikhjälpen som jag tycker är ett trevligt sällskap :)

Jag hoppas att du blir frisk lagom tills du ska umgås med din syster.

Svar: Ja så typiskt:( Jag får spana in öppet arkiv :) Inte kollat på musikhjälpen i år än men va ett bra tips! Tack! Hoppas må bättre imorgon. Kram
Ida

Mia

Ååh,vad roligt att vinna och lakrits är klart bästa godiset 😋. Jag är just nu inne på "Hockeypulver". Kolla in SVT-Play och Öppet Arkiv som ovanstående skrev, det finns massor! Hoppas att du får en bra fortsatt dag trots allt. Jag har inte firat Lucia alls, har jobbat och varit hos Sjuksköterskan, men ja vi får se om jag ser något på Tv ikväll. Kram Mia

Svar: Hocheypulver är såå gott!! Jag gillar bara saltlakrits och inte söt. Får kolla in öppet arkiv :) Har inte firat Lucia heller men fint att se ett tåg på tv eller så :) Kram
Ida

Anonym

Du lyckas alltid vinna så mycket😀 hur gör du? Du må ha otur i annat men det med tävlingar kan du 😊

Svar: Haha jag har tur. Hade dock hellre haft tur i hälsa eller kärlek 😉
Ida

Camilla

Grattis till vinsten 😊 jag var på lucia i kyrkan i söndags sen såg jag på teven i morse. Tycker att det är en sån mysig högtid. Du kan ju forfarande vara med i luciatåg. Vem som helst fick vara med i kyrkan där jag var, massa olika åldrar 😊
Krya på dig vännen.
Kraam 😘

Svar: Tack! Ja Lucia är så fint och mysigt :-) Måste vara med i en kör som övar inför Lucia isf. Kram
Ida

Netti Starby

Vad kul att du vann och hoppas att du snart kryar på dig! <3 Kramis

Svar: Tack snälla!! Kramis
Ida

Matilda Berlin

Men gu vilken toppenvinst!! Det var du verkligen SÅ värd! STORT grattis vännen!! Kram <3

Svar: Tack vännen :-)
Ida

sarah

fina bilder

Svar: Tack
Ida

Johanna Ahlsten

Vad bra att paketet kom fram 😘

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress