Hej! Inte bloggat lika ofta som vanligt senaste tiden. Har det väldigt jobbigt men vill inte skriva om allt här.
Kom precis hem från att ha träffat släkten vilket typ aldrig händer förutom på julafton. Träffade lilla Lowe som bara är 1.5 månad gammal. Så söt ❤ Önskan om en egen blev inte mindre direkt men vet också hur sjukt jobbigt det är att ha barn... Krävs att en mår bra själv och är stark.
Vilĺ alltid förändra en massa saker när hösten kommer. Vill klippa mig, måla om här hemma, köpa nya glasögon (behövs verkligen), laga nya maträtter och köpa nya skor och kläder. Jag unnar sällan mig själv materiella ting eftersom jag inte har råd. Men behöver verkligen nya skor då mina läcker in 😮 Har heller inte gjort något alls i min lägenhet sedan jag flyttade in för typ fyra år sedan. Är samma bleka, trista väggar och utan taklampa 🙊 Är så less på mitt liv, mina kläder, mitt utseende och boende. Vill ha en förändring!
Camilla

Trevligt att du har träffat släkten idag :) jag träffar typ aldrig min, eller har sån liten släkt så blir att man träffar föräldrar och syskon ibland. Blir också alltid sugen på förändring till hösten. Måste också ha ett par nya skor och det tänker jag köpa. Tycker rieker har väldigt bra skor. Sköna och bra kvalite. Kramar

Svar: Har också väldigt liten släkt. Minns inte när vi alla sågs srnast.Reiker har bra skor men väldigt dyra tyvärr 😕
Ida

Nathalie

Kul att du träffade släkten! Bor ni långt ifrån varann? Jag känner som du att jag vill göra en förändring nu. Vill också färga håret, göra om och ha mig! Kram <3

Svar: Ja vi alla bor utspridda. Stockholm, Linköping, Skövde och andra småstäder. Tycker du ofta färgar håret 😀 Kul med förändringar! Kram ❤
Ida

ajlimullersandvik.blogg.se

Jag vill rätt ofta förändra allt mitt, och tycker att det är väldigt väldigt vääääldigt roligt! Att göra sitt missnöje till ett projekt typ XD

Svar: Visst är det kul! Önskar jag gjorde förändringar oftare. Gör det extremt sällan. Har svårt att ta tag i saker 😕 Bra citat: att göra sitt missnöje till ett projekt 👍
Ida

Kourtney Yasmine Styles

Do it! Jag känner ofta då o då att jag behöver/vill ändra nåt så då får jag ett ryck o fixar det (eller sparar till det om det inte går att fixa med detsamma!) Man ska aldrig nöja sig om man känner att man behöver en förändring! Det e livet för kort för! Do it! 😊🌟

Svar: Ja jag vill förändra massa saker men blir inte av pga att jag är så trött och mår dåligt just nu. Men ska försöka ta tag i det 😀
Ida

Anonym

Släkten betyder så mycket tycker jag. Vänner, killar kan man glida isär och/ eller sluta umgås med men ens egen släkt är ju samma kött och blod. Sånt är betydelsefullt och mer värdefullt ju äldre man blir❤ som liten tyckte jag det var tråkigt ibland att åka runt och besöka folk på middagar och kalas men nu är man snart 30 och alla skaffar barn och familj och det blir deras enda fokus. Då är det skönt art veta att släkten alltid finns där❤ ha en fin dag ❤❤

Svar: Det där är ju väldigt individuellt. Bara för att man är släkt behöver man inte ha bra kontakt eller känna att de betyder nåt för en. Vänner kan betyda minst lika mycket om inte mer. Tyvärr ses vi i släkten extremt sällan så känner inte varandra så väl. Önskar vi hade bättre och tätare kontakt men svårt när alla bor utspridda o har sina egna liv. Kram
Ida

Emma Engström

Härligt att ha fått träffa släkten! Vill verkligen ha förändringar jag också, men man får ta en sak i taget och se över vad man kan ha råd med just nu och inte <3

Svar: Ja det är skönt med förändringar då och då. Ger en lite ny energi 😀 Kram
Ida

Anonym

Ja, tycker verkligen du ska göra en förändring nu! Det behöver du så du kan komma vidare med ditt liv och börja leva på riktigt. Gör en punktlista och börja bocka av en efter en. Kramar

Svar: Ja verkligen! Ska skriva en lista :-) Kram
Ida

Matilda Berlin

Instämmer! Ta en ordentlig nystart! Gör precis vad du vill fining och bara kör =)) KRAM <3

Svar: Ja jag skulle vilja göra vad jag vill men har inte råd tyvärr :-( Både all klippa sig, köpa nya kläder, måla om osv kostar massa pengar! Hatar det! Kram
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress