29 augusti 2018

Två år har gått

Allmänt

Idag fyller Otto 2 år! Kan inte ta in att han är två år redan. Känns som han föddes nyss men samtidigt känns det som det var jättelängesen han inte fanns här hos oss. Minns dagen då syrran o hennes kille berättade att de väntade barn. Känns som igår. Hänt mycket i Ottos liv och i syrrans o hennes killes liv umder dessa två år. Jag vet inte vad som hänt i mitt? Eller jo, jag minns året på Dalslands folkhögskola och det året är jag stolt över 😀 Ska försöka att inte trycka ned mig själv och se mig som misslyckad. Sjukdomen jag lider av och kämpar med varje dag är svår och allvarlig. Har ändå sökt hjälp och börjat dbt. Fått nya insikter. Så nåt har väl hänt för mig med under dessa två år även om det inte känns så.
Firat Otto med besök på en stadsnära lantgård med getter, grisar, åsna, hästar, kaniner, får och sedan tårta hos mamma ❤ Marängtårta med smörkräm, grädde och kiwi 😋 Så gott!!
Camilla

Så söt Otto är 😊 tiden bara springer iväg. Pratar han mycket? Det gör Agnes men hon blir 4 år i november. Kraam

Svar: Han pratar en del men inte så många ord han kan ännu. Är lite sen i språket men det kommer nog :-)
Ida

Netti Starby

Så himla söt Otto är och grattis till honom i efterskott! <3 Kramis

Svar: Ja han är såå söt <3
Ida

Matilda Berlin

Men åhhhh! STORT grattis till världens finaste Otto!! <3

Svar: Tack hälsar han :-D
Ida

Mia

De är ju så fina ❤. Kommer också ihåg när min brors ex. Så att de väntade barn. Bodde ju här tills hon var 4 år, sen flyttade jag till Sthlm. Men ja, åkte hem så mycket jag kunde, och de hälsade på. Så gott att vara nära henne igen. Vad fina bilder, och de när han blåser ut ljusen är så bäst. Jag tycker att du kommit framåt, mycket. Du kommer att komma ännu längre 🙏. Kram Mia

Svar: Ja <3 Barn är härliga! Haha, ja jag älskar det fotot :-D Tack snälla för uppmuntrande ord <3
Ida

Therese - psykiskt sjuk, men ändå mest som alla andra

De växer så fort också! Min ena brorson har precis börjat skolan men i mina ögon är han sådär liten. Men det är det istället lillbrorsan som är, bara någon månad äldre än Otto.

Svar: Ja man hänger verkligen inte med...
Ida

Anonym

De växer väldigt fort 😊 innan man vet ordet av det så har de blivit både tonåringar och vuxna. Småbarnstiden är ju den bästa tycker jag😚 precis innan de börjar ifrågasätta och tycka föräldrarna är pinsamma 😅

Svar: Ja verkligen! Jag ser fram emot att han ska bli äldre dock :-) Kul när han börjar prata mer och ifrågasätta saker o ting :-)
Ida

Nathalie

GRATTIS i efterskott till lilla Otto! Herregud vad tiden går snabbt, tyckte nyss du skrev om när han kom :O Kraam

Svar: Haha, ja tiden går sååå fort!! Läskigt!
Ida

Anonym

Ja att kunna konversera med sina barn är toppen😊 och ifrågasättandet är kul till en gräns när ALLT ska sättas emot och gränser testas. Då får pappa ta över haha😘

Svar: Ja det kan bli väldigt tröttsamt haha
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress