1 augusti 2018

Min goding väntar

Allmänt

Nu drar jag till den här godingen! Ska va barnvakt tills på fredag då syrran och hennes kille jobbar. Fick ett sms om att nybakta chokladsnittar väntar på mig så ska hoppa in i bilen och köra dit nu 😀 Ha det fint sålänge! Puss 😙
Nathalie

Lilla godingen!! <3 Hoppas ni får det mysigt! Massa kramar

Svar: Tack 😀 Han är så go 😍
Ida

Camilla

Lilla sötnosen 😊 ha det så bra tillsammans! Kramar ❤️

Svar: Tack snälla 😊
Ida

Pernilla

Lycka till och ha så mysigt!

Svar: Tack så mycket 😍
Ida

Mia

Vad mysigt Vännen, så kul att leka, båda och busa. Men det bästa är att bara gosa, eller att kika på dem när de sover. De är ju så värdefulla ❤. Ha det jättebra Fina! Kram Mia

Svar: Ja det är kul men mysigast är att mysa som du säger 😍 Han är inte mycket för att sitta still dock 😂 Kram fina du 🌸
Ida

Anonym

Så mysigt💕 det är nog guld värd för din syrra och hennes sambo att du kan va barnvakt. De ggr jag och sambon åker iväg brukar min syrras familj agera extrafamilj och passa lillgrodan , och det är verkligen guld värt att nån ställer upp och hon trivs som fisken i vattnet. Det kommer nog din systerson också att visa extra mycket när han blir äldre. Ropa nu kommer moster!! Och leka, baka mm Sen får du ju en mysstund också💕kramar

Svar: Ja det är skönt för dom med barnvakt ibland och kul för mig 😍 Tack snälla 🌸 Kram
Ida

JoJo

vad mysigt att vara lite barnvakt. lycka till! :)

Svar: Ja verkligen 😀
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress