20 april 2018

Sommarfeeling!

Allmänt

Shit vilket väder asså 😃 Känns som jag tjatar om vädret hela tiden haha! Men hänger inte med alls och har typ inget att ta på mig som matchar vädret vi har nu. Stort behov av ny garderob! Vill shoppa i sthlm el gbg och besöka massa mysiga caféer mellan varven ☺ Satt ute i mammas trädgård i bikini och göttade mig igår. Satan va solen tar nu. Tips är att smörja in sig. Sån sommarkänsla att kunna sitta ute och dricka kaffe. Blev chokladcigarrer till kaffet och lite lösning i mammas tant-tidning 😂
Bra uppladdning inför dbt:n jag va på efteråt. Blev 80 min samtal 😥 Jag hade SÅ mycket att ta upp och skulle lätt kunna sitta 80 min till... Nu ska jag iväg och rasta Newton om ni minns honom? De har ju en annan dogwalker nu men hon kunde inte idag så jag fick hoppa in, bara kul 😄 Önskar er en fin fredag ❤
Nathalie

Så härligt att värmen bara attackerade sådär från ingenstans!! Älskar det, men vad ovan man blivit, haha. Kul att du är hundvakt =) Kram <3

Svar: Haha ja den attackerar verkligen haha <3
Ida

Linda

Kan trösta dig med att det inte är lätt att shoppa kläder i en storstad heller. Provade säkert 50 st toppar & T-shirts idag och ingen satt bra 😖. Åkte hem tomhänt 😏. Borde ha njutit utomhus av det fina vädret istället 😌. 😘

Svar: Ah nä det är inte lätt där heller. Kan va svårare när det finns mer att välja på :-(
Ida

Maria

Det går så fort nu så man hänger inte riktigt med i svängarna :) Det exploderar ju ute i naturen nu :) Så fin bild på lilla nyckelpigan :)

Svar: Ja jag önskar det kunde sakta ned lite :-) Tack snälla! Så sött med nyckelpigor <3
Ida

Felicia

Vädret är verkligen helt underbart 😍 Har dock inte tagit vara på fin-vädret riktigt som du har gjort, låter helt fantastiskt att sitta i bikini och fika ute sådär! Dina foton är ALLTID så otroligt fin Ida!! Hoppas du har haft en bra fredag och att du får en fin kväll. Kram

Svar: Ja helt underbart :-) TACK så jättemycket fina du <3 Kram
Ida

Camilla

Jag älskar också vädret just nu ☺️ Sådär lagom varmt, på sommaren tycker jag ibland att det kan bli för varmt. Jag har också behov av en ny garderob och speciellt sommarkläder, har typ ingenting 😕 nån klänning och kjol thats it. Tycker att det är så svårt att klä sig på sommaren. Gillar mest klänningar då jag inte kan ha shorts. Synd att allt ska vara så dyrt bara. Tycker du alltid är så fint klädd vännen ❤️ Kram

Svar: Håller med dig! Våren är SÅ mycket härligare än sommaren <3 För varmt då. Jag går sällan i fina kläder men tack <3
Ida

Maja - Våga prata om psykisk ohälsa

Haha jag är så himla svensk och ska alltid prata om det förbannade vädret! Kan bara inte hjälpa att kommentera det haha ♡

Svar: Hahaha att prata väder är så himla svenskt men det betyder ju så mycket för oss här i norden <3
Ida

Matilda Berlin

Det låter verkligen SÅ himla underbart finaste!! Man kan ju verkligen inte bli annat än glad utav det här fantastiska vädret =) Kram <33

Svar: Nej det är ju fantastiskt :-D
Ida

ISA

Man får prata huuuur mkt som helst om vädret har jag bestämt! Fy fan så underbart! Tycker du får ta en liten shoppingresa (fikaresa) till sthlm snart, då kan jag guida dig till bästa ställena :)
PS. tror du skulle älska en tidning som heter hembakat... mamma har den och man dör lite för recepten! Kram <3

Svar: Va bra att du bestämt det ;-) Jaaa vill så gärna till sthlm och gå på Pom o Flora och andra ställen :-) Vetekatten kanske? ;-) Haha, ja den tidningen är grym!!! Kram <3
Ida

Emelie

Åh, våren (eller sommaren typ) kom så jäkla fort så jag känner att jag inte ens hunnit fatta 😂❤️

Svar: Nä jag fattar inte heller haha! Va ju snö nyss typ!
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress