Det regnar och är grått ute idag. Varit vaken sedan sju. Ångesten väckte mig och den håller i än. Försöker andas djupt och långsamt. Ska iväg och kolla på en lägenhet snart så behöver lugna ner mig. Den ser fin ut på hemnet men är osäker på om jag orkar flytta... Har så sjukt mycket grejer på vinden som behöver röjas bort. Har ingen flytthjälp heller, bara en mamma med endast en fungerande arm 😂 Men alltid kul med lägenhetsvisningar iaf 😉
Är såå stressad över morgondagen. Ska iväg på ett "möte" på förmiddagen och det är en bit bort så måste åka tidigt. Sen hem och vara barnvakt på kvällen. Att ha TVÅ saker inbokade på en och samma dag gör mig superstressad verkligen! Låter banalt i friska personers öron men en ska inte jämföra sig med varandra. Leder inte framåt. Jag gör så gott jag kan.
My

Spännande med lägenhetsvisning :) Kolla kan man alltid göra :)

Svar: Ja precis 😃 Det är ju gratis 😂
Ida

Camilla

Kul med visning :) är det också en etta? Jag blir också sjukt stressad om jag har för mycket inbokat och speciellt om det är saker som tar mycket energi. Du fixar det vännen ❤️ Kram

Svar: Ja en etta. Inte råd med större o behöver inte större. Men den va inget för mig. Tack det gick bra men va helt slut igår kväll.. kram
Ida

Nathalie

Kul med visning! Skulle också vilja gå på det, bara för skojs skull, men risken är väl att jag helt plötsligt står där med ett påskrivet kontakt och är ägare av två lägenheter, hehe :P
Förstår precis vad du menar de där med att ha flera saker inplanerade på samma dag. Det är hemskt!
Kram <3

Svar: Ja det är såå kul!! Skulle vilja va mäklare 😂 Ja jag tål inte stressen. Undrar om det nånsin blir bättre... Kram
Ida

Maria

Kul med lägenhetsvisning :) Jag tog hjälp av flyttfirma när jag flyttade. Bokade in Lidköpings flyttningsfirma, de var trevliga, snabba och duktiga. Packade det gjorde jag själv, men resten tog de hand om :) Inte så farligt dyrt heller, var värt de pengarna jag fick betala.

Svar: Ja det får bli flyttfirma isf. Men blev inget nu iaf :) Kram
Ida

Anonym

Men hallllååå. Hur snygg får man vara❤😊

Svar: Åhh tusen tack 😍
Ida

Netti Starby

Vad jobbigt och hoppas att allt går bra för dig! <3 Kramis

Svar: Tack snälla ☺
Ida

Matilda Berlin

Nej vad spännande med visningen! Hoppas den aningen var fantastik eller helt enkelt inget att ha så du inte behöver tveka om hur du ska göra, hihi! Kram sötaste du <33

Svar: Den va fin men låg precis bredvid en väg så nej den va inget för mig. Skönt på ett sätt haha 😂
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress