Hej! Måndag. Ångesten sitter fortfarande i. Hade en timma förut då den va som bortblåst och OM jag njöt då :-) Blev helt lugn och allt kändes lätt. Är det så man ska må? Är det så de flesta mår hela tiden? Kan inte ens föreställa mig ett liv utan ångest. Minns inte hur det känns.
Ska snart iväg och sitta barnvakt. Verkligen tufft att vara instängd i en lägenhet med ångest. Att veta att en inte kan gå ut om ångesten blir för hög. Men jag hoppas det kommer gå bra :-) Va på ett möte igår hos en kvinna som behöver hjälp att passa sin pudel ett par gånger i veckan och då ca fyra timmar per gång. Antingen kan jag vara hemma hos ägarna eller så får jag ta med mig Hugo (som pudeln heter) hem till mig. Får se hur jag gör men är nog hos dom i början iaf. Hoppas detta kommer att bli bra. Hugo älskade mig från första stund vilket känns toppen <3
Dagens lunch kändes också toppen :-) Åt sötpotatisstrips (köpta), biff, sås och en sallad på rödkål och valnötter. SÅ himla gott :-) Testa att köp hem sådana strips om ni inte orkar göra egna ;-) Till kaffet blev det en chokladkaka men var egentligen sugen på glass. Gick förbi ett cafè i stan förut och såg att de börjat sälja glass från Lejonet o Björnen vilket är en sort jag verkligen älskar!!! Stor skillnad på vilket märke det är på glassen tycker jag. Triumfglass är kass i min smak. Smakar mest vatten och is :-( Det ska vara en krämig, fyllig glass med mycket smak. Min favorit är pecannöt/kola glass. Kolasås och nötter är verkligen en hit! Även sea salt caramel :-) Vilka är dina favoritsmaker? Längtar efter sommar och glass nu!!!
Camilla

åh roligt att du ska passa en liten Hugo ☺️ Nu blev jag att tänka på min Hugo ❤️ Mina svärföräldrar har tingat en toypudel som dom ska hämta i slutet av månaden. Min favvoglass är också pecannöt/kola, sen tycker jag om saltlakrits. Kram

Svar: Tänkte faktiskt på "din" Hugo när hon sa att han hette det ❤ Åh va mysigt med toypudel! Saltlakrits är också väldigt gott 😊
Ida

Johanna Ahlsten

Tack för tips om sötpotatis-pommes, ska testa här hemma 👍 Favoritsmak på glass är jättesvårt att säga tycker jag; typ något chokladigt i alla fall 😊 När jag äter glass hemma kör jag för tillfället på någon riktigt god vaniljglass, serverar med varma hallon, chokladsås, banan och grädde - det är ljuvligt 💗

Johanna Ahlsten

Tack för tips om sötpotatis-pommes, ska testa här hemma 👍 Favoritsmak på glass är jättesvårt att säga tycker jag; typ något chokladigt i alla fall 😊 När jag äter glass hemma kör jag för tillfället på någon riktigt god vaniljglass, serverar med varma hallon, chokladsås, banan och grädde - det är ljuvligt 💗

Johanna Ahlsten

Tack för tips om sötpotatis-pommes, ska testa här hemma 👍 Favoritsmak på glass är jättesvårt att säga tycker jag; typ något chokladigt i alla fall 😊 När jag äter glass hemma kör jag för tillfället på någon riktigt god vaniljglass, serverar med varma hallon, chokladsås, banan och grädde - det är ljuvligt 💗

Svar: Ja testa de 😀 Så gott!! Åh den kombon lät hur god som helst😋
Ida

Emelie

Vilka smarriga bilder!! Jag kommer heller inte ihåg hur ett liv utan ångest känns.. tyvärr.. MEN vi ska fixa det! <3

Svar: Ja vi får kämpa vidare 😀 Stor kram!!
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress